Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در مصاحبه‌ای درباره آخرین جزئیات این حادثه که نهم مهر ماه در شهر اهواز رخ داد، گفت: براساس اظهارنظر بازپرس و بررسی‌های به عمل آمده در روز نهم مهر امسال چندین سرقت به صورت زورگیری در سطح شهر اهواز رخ می‌دهد.

توضیح پلیس درباره تیراندازی مأموران گشت در اهواز به یک زن

وی افزود: یکی از مالباختگان به کلانتری مراجعه و اعلام می‌کند که طلاجات او را زورگیران به سرقت برده اند و با پژو پارس سفید از محل متواری شده اند و مورد مشابه دیگری هم گزارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی گفت: لذا واحدهای گشت انتظامی کار شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز و در همین حین به پژو پارس سفید رنگی مشابه خودروی سارقان در خیابان‌های اهواز برخورد کرده و به تعقیب آن می‌پردازند.

به گفته رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، ظاهراً راننده خودرو به ایست پلیس توجه نکرده و بعد از شلیک دو تا سه تیر هوایی همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد که متعاقب آن مأموران یک تیر مستقیم به سمت خودرو شلیک می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان بیان کرد: با توقف خودرو، مأموران مشاهده می‌کنند که یک زن و شوهر با بچه‌ای دو ساله سرنشینان آن بوده اند و گلوله به خانم سرنشین این خودرو اصابت کرده و متأسفانه در جا کشته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات تعقیب و گریز از ابتدا تا انتها حدود ۸۰۰ متر بیشتر نبوده است، تصریح کرد: چون شیشه‌های خودرو دودی بوده و راننده به فرمان ایست و تیراندازی هوایی هم توجهی نکرده، مأموران تصور کرده اند که خودروی سارقان است.

این مقام قضائی با اشاره به ادعای شخص راننده که اظهار می‌دارد متوجه ایست پلیس نشده است، گفت: در هر حال راننده می‌گوید که حتی متوجه صدای تیرهای هوایی نشده و فکر هم نمی‌کرده کسی در تعقیبش باشد و زمانی متوجه می‌شود که تیر از شیشه عقب وارد خودرو شده و به همسرش اصابت کرده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور گفت: در راستای انجام وظایف ذاتی و کشف حقیقت، بازپرس دادسرای نظامی خوزستان با حضور در صحنه به معاینه محل پرداخته و کارشناسی‌های مختلف انجام شده و در نهایت پرونده پس از تکمیل تحقیقات با عنوان اتهامی قتل شبه عمد با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: پرونده در حال رسیدگی در دادگاه نظامی استان خوزستان است و ما هم منتظر صدور حکم بدوی هستیم.

کد خبر 652437 برچسب‌ها قتل - قاتل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قتل قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "احمدرضا رادان" در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار رادان با بیان اینکه نباید اجازه داد در حاشیه این ماموریت فراجا زمینه‌ای برای کاره‌های غیر قانونی ایجاد شود گفت: در موضوع خودرو‌هایی که در طرح نور حکم توقیف در توقفگاه را دارند وقتی راننده در خودرو است نیازی به استفاده از جرثقیل برای انتقال به پارکینگ نیست مگر اینکه راننده با پلیس همکاری نکند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: نباید اجازه داد برخی یدک کش‌ها و صاحبان پارکینگ متخلف از اقدامات قانونی پلیس سوء استفاده کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس