Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:26:20 GMT

محمد سیاوشی: احساسم وصف ناشدنی است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۷۵۷

محمد سیاوشی: احساسم وصف ناشدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا و انتهابی جهانی راه یافته بود عصر امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین دیدار خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت.

شاگردان مانوئل فرناندز در این دیدار حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ایران با این نتیجه پس از سالها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم کسب کرد.

محمد سیاوشی پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت و راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: واقعاً بازی خوبی بود و با خوش‌شانسی کویتی‌ها همراه بود، زیرا توپ‌های آن‌ها بعد از برخورد با سر و دست بازیکنان ما وارد دروازه ما می‌شد و حتی بیرون نمی‌رفت!

وی افزود: کویتی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند اما خدا را شکر در لحظه آخر بازی توانستیم پیروز بشویم. ما مزد زحماتمان را گرفتیم. همه تیم از ته دل خوشحالیم و حس ما وصف‌شدنی نیست. بالاخره اتفاقی که باید رخ می‌داد، اتفاق افتاد. قبل از اعزام هم همه یکدل و هم‌قسم شدیم که باید بشود و شد.

دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به تلاش‌های دیگر ملی‌پوشان خاطر نشان کرد: خدا را شاکرم، بچه‌ها واقعاً از جان و دل زحمت کشیدند. دعاهای خیر بسیاری از هموطنانمان هم پشت‌سر ما بود. حتی از کسانی هم که پشت ما نبودند هم تشکر می‌کنم زیرا باعث شدند ما غیرتمان جریحه‌دار شود و این اتفاق قشنگ بیفتد.

سیاوشی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئنم که دعای مردم و کمک‌های افراد زیادی در این پیروزی نقش داشت و باید به‌طور جدی از همه آنها تشکر کنیم. افراد حاضر در بخش‌های مختلف فدراسیون برای ما زحمت کشیدند و این جواب زحمت‌های آن‌ها بود.

تیم ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان- سوئد) از ۲۸ دی الی ۱۱ بهمن ماه به میزبانی دمام عربستان برگزار می شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

کد خبر 5408120

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی آسیا محمد سیاوشی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال سردار آزمون فوتبال زنان باشگاه پرسپولیس فوتسال جام ملتهای آسیا تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی