Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:07:15 GMT

دکمه مخفی آیفون کجاست؟

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۸۴۰

اگر آیفون دارید، باید این ویژگی مخفی را امتحان کنید که از لوگوی اپل در پشت گوشی شما استفاده می‌کند. ناطقان: آیفون‌های اپل به چندین ویژگی هوشمندانه مجهز شده‌اند که یکی از این ویژگی‌ها «Back Tap» است.

«Back Tap» یک ویژگی iOS ۱۴ است که در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد. این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می‌دهد لوگوی اپل را در پشت دستگاه خود به یک دکمه مخفی تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«Back Tap» به‌طور پیش‌فرض روشن نیست و بنابراین از کاربران iOS می‌خواهد آن را به صورت دستی تنظیم کنند.

از آنجایی که «Back Tap» عمیقا در «تنظیمات» پنهان است، بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع هستند.

این ویژگی بسیار چند منظوره بوده و با گزینه‌های بسیار متنوعی همراه است.

هر دو گزینه "Double Tap" و "Triple Tap" می‌توانند لیست گسترده‌ای از گزینه‌ها از جمله "App Switcher"، "Camera"، "Control Center"، "Lock Screen"، "Mute"، "Notification Center"، "Screenshot" را انجام دهند.

همچنین یک گزینه "Siri Shortcuts" در پایین لیست وجود دارد که در صورت وجود، میان‌بر‌های شما را به عنوان گزینه نمایش می‌دهد.

برای راه‌اندازی «Back Tap» در آیفون خود، ابتدا باید مطمئن شوید که سیستم iOS شما روی ۱۴ یا بالاتر اجرا می‌شود. سپس، باید به «تنظیمات» > «دسترس‌پذیری» > «لمس» > «بازگشت ضربه بزنید» بروید.

هنگامی که به «بازگشت» رسیدید، می‌توانید تصمیم بگیرید که «دوبار ضربه»، «ضربه سه‌گانه» یا هر دو را تنظیم کنید.

به سادگی روی گزینه (های) مورد نظر خود ضربه بزنید و از لیست میان‌بر‌ها انتخاب کنید. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: دکمه مخفی ، آیفون ، اپل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دکمه مخفی آیفون اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز

نادر فلاح ضمن پیشنهاد کتاب «بایگانی ادبی پلیس مخفی» به مخاطبان نمایشگاه کتاب تهران گفت: اثر ویتالی شنتالینسکی با ترجمه بیژن اشتری کتابی درباره تاریک‌ترین دوران ادبیات روسیه و دوران وحشت بزرگ استالین است که در آن بیش از ۲ هزار نویسنده قربانی سرکوب شدند.

وی درباره جایگاه این کتاب در ادبیات روسیه عنوان کرد: پرسش اصلی کتاب «بایگانی ادبی پلیس مخفی» در مورد پنجاه سال جنایت یک رژیم مستبد با هنرمندان آن دوره است؟ در این کتاب نویسنده از سرگذشت دست‌نوشته‌هایی پرده برمی‌دارد که احتمالاً در کنج صندوق اسناد پلیس مخفی یا در گوشه‌ای از بایگانی‌های خانوادگی خصوصی، دور از توجهات گزمه‌های امنیتی، خاک می‌خورد و تلاش می‌کند تا سخنان دزدیده شده‌ی این نویسندگان را دوباره زنده کند.

نادر فلاح خواندن این کتاب را برای هر کسی که می‌خواهد با تاریک‌ترین دوران ادبیات روسیه آشنا شود را ضروری دانست و گفت: در مقدمه این کتاب آمده «بایگانی ادبی پلیس مخفی حکایت دوره‌ای تلخ و خونین است؛ حکایت شناعت و جنایت یک رژیم مستبد و حکایت دروغ‌های وقیحانه. کتابی که می‌تواند ما را از اسراری مهم در دل تاریخ ادبیات جهان مطلع کند.»

نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • داغ شدن زمزمه‌های ورود اژدهای سرخ برای مهار ایران؛ اهرم فشار پکن کجاست؟
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز