Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:01:36 GMT

قشم آماده میزبانی گردشگران ۱۴۰۱ می شود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۰۸۲

قشم آماده میزبانی گردشگران ۱۴۰۱ می شود

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی افزود: تعطیلات بهمن ماه که با استقبال گردشگران روبرو می‌شود، فرصت مهمی برای معرفی بهتر و رونق اقتصاد جزیره خواه بود.

وی ادامه داد: مدیریت‌های مرتبط باید در ارتباط با افزایش آمار ورود گردشگران در نوروز ۱۴۰۱به جزیره قشم و ارائه خدمات متناسب با آن تمهیدات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: حضور گردشگران برای مردمان جزیره نعمتی بزرگ است که استقبال مناسب و ارائه بهینه خدمات، در تبدیل مسافران به گردشگران وفادار به جزیره تاثیرگذار خواهد بود.

وی درباره برگزاری برنامه های دهه فجر در قشم  نیز گفت: دهه فجر ایام تبیین دستاوردهای انقلاب است و تمامی بخش‌های سازمان منطقه آزاد قشم باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید بر جامعیت و جذابیت آن بیفزایند.

فتح اللهی  افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای اقشار مختلف مردم امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: باید به شیوه‌ای برنامه ریزی شود که پیشرفت‌های ایران اسلامی به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم هرمزگان قشم خلیج فارس دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم هرمزگان قشم سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم هرمزگان قشم خلیج فارس دهه فجر سازمان منطقه آزاد منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق بوستانی در بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های متعدد رسیده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور گروهی از مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

وی با اشاره به این‌که شناسایی مدیران پروازی با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی انجام شده در سازمان منطقه آزاد بوشهر، متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان است.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و گاهی در هر ماه به‌مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی گفت: مکاتبات لازم در سریع‌ترین زمان با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را نیز شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان