Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نیک اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص مشکلات مسکن مهر شهر دهدشت اظهار کرد: همین چند روز پیش نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان جهت رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر دهدشت هزینه شد هر چند وظیفه راه و شهرسازی نبود اما این کار را برای رفاه حال مردم انجام دادیم و اکنون آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد می بایست به دلیل پرداخت حق انشعاب متقاضیان این پروژه را تحویل گرفته و اقدام لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه در طرح جامع شهر دهدشت منطقه مربوط به مسکن مهر به شهر الحاق خواهد شد که از این پس همه امکانات شهری نیز به آنجا خواهد رفت و مشکلات مسکن مهر برطرف می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در همان مکان، طرح ملی مسکن شروع شده و ساخت و سازها نیز در حال انجام است گفت: با راه‌اندازی این طرح در جوار مسکن مهر دهدشت یک مجتمع بزرگ مسکونی در آن نقطه ایجاد خواهد شد که به خودی خود همه امکانات در آنجا مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: تعداد ۲۵۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در آن نقطه جهت اقشار ویژه کمیته امداد بهزیستی و ایثارگران در دست اقدام است و ساخت و ساز آن شروع شده است.

وی یادآور شد: متاسفانه مشکل اصلی که در مسکن مهر دهدشت داریم تعداد ۲۵۰ نفر از متقاضیان هنوز برای تحویل مسکن خود مراجعه نکرده اند.

نیک‌اقبالی با بیان اینکه می بایست این تعداد برای قسط بندی به راه و شهرسازی مراجعه کنند یادآور شد: تا هنگامی که چنین مراجعه‌ای صورت نگیرد و قسط بندی انجام نشود واحدها در اختیار آنها قرار نمی گیرند.

این مسئول در ادامه به سرکشی مسئولان راه و شهرسازی به همراه فرماندار و امام جمعه از مسکن مهر دهدشت اشاره کرد و گفت: بیشتر انتقادات آنها از دستگاه های خدمات رسان بوده که می بایست مشکلات را در آنجا برطرف کنند و باز هم تاکید می کنیم که یکی از مهمترین مشکلات عدم مراجعه تعداد زیادی از متقاضیان برای قسط بندی است که امیدواریم هرچه زودتر برای رفع مشکل به راه و شهرسازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز مسکن مهر دهدشت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است. آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن