Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین چرخابی در گفت‌وگو با میزان درباره عملکرد این فصل تیم فوتبال سپاهان، اظهار داشت: آن نتایجی که امسال در مورد سپاهان انتظار داشتیم با جذب بازیکنان خوب کشور و کادر فنی قوی برآورده نشده است. بزرگ‌ترین شکستی که دیگر قابل جبران نیست در مسابقات جام حذفی بود. کنفدراسیون ضعیف آسیا بر خلاف فوتبال اروپا، قهرمان جام حذفی هر کشور را به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر همین هر تیم‌ ایرانی که قهرمان جام حذفی شود به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. از این رو رقابت‌های جام حذفی یک میانبر راحت برای تیم‌های ایرانی است. تیم‌ها می‌توانند با ۵ یا حداقل ۳ بازی سخت، خود را به آسیا برسانند.

وی ادامه داد: همچون سال قبل که فولاد خوزستان در گروه آسان‌تر مسابقات جام حذفی، توانست قهرمان جام حذفی شود و راحت‌تر از رقابت‌های لیگ برتر به لیگ قهرمانان برود. سپاهان بعداً متوجه خواهد شد که با کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی چه ضربه سختی خورده است. باخت از آلومینیوم اراک در جام حذفی دیگر قابل جبران نیست و گران تمام شد.

*مربیان سپاهان باید در تمرینات نقاط ضعف را پوشش بدهند

پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص ضعف‌های سپاهان، تصریح کرد: بر خلاف رقابت‌های جام حذفی، در مسابقات لیگ برتر، تیم‌ها می‌توانند در چند بازی‌ آینده شکست‌های قبلی خود را جبران کنند. هر تیم که ۶ یا ۷ امتیاز از تیم‌های دیگر عقب افتاده است می‌تواند با ۲ یا ۳ پیروزی در بازی‌های خود امتیازات خوبی جمع کند و مجدداً به کورس رقابت برگردد. سپاهان که یک باشگاه حرفه‌ای است و نسبت به باشگاه‌های دیگر کشورمان از زیر ساخت‌های مناسبی برخوردار است نباید چنین نتایج ضعیفی در نیم‌فصل اول می‌گرفت. وقتی نتیجه‌ لازم و مدنظر را کسب نمی‌کنید و عدم موفقیت در تیم تکرار می‌شود، مربیان باید در تمرینات نقاط ضعف را پوشش بدهند.

وی افزود: در فوتبال شانس وجود ندارد؛ همانطور که کادرفنی سپاهان در پایان هر بازی اذعان می‌کنند که موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند. بر همین اساس بازیکنان تهاجمی و خط حمله نمی‌توانند آخرین ضربه را به خوبی بزنند. در نتیجه باید کادرفنی تغییراتی را در سیستم فنی بدهد و با مرور تاکتیک‌ها در تمرینات برای عملکرد بسیار مناسب در هر بازی، موقعیت‌هایی را که ایجاد شده، تبدیل به گل کنند.

*انتظارات از سپاهان برآورده نشده

چرخابی در خصوص عملکرد ضعیف دروازه‌بان خارجی تیم فوتبال سپاهان گفت: کریستوفر نِت اصلا شش دانگ نیست. وقتی یک بازیکن خارجی وارد فوتبال ایران می‌شود باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد، اما این دروازه‌بان در حد فوتبال ایران نیست.

وی با اشاره به اینکه دفاع تیمی سپاهان نیز آن‌چنان خوب عمل نمی‌کند، عنوان کرد: نفرات دفاعی ضعیف هستند و وظایف خود را در فاز دفاعی به درستی انجام نمی‌دهند. با احترامی که برای دفاع راست سپاهان قائل هستم وی در حملات، بازی رو به جلویی را به نمایش می‌گذارد و خوب ظاهر می‌شود، اما در دفاع کردن اصلاً خوب نیست و در توپ‌گیری یک در مقابل یک ضعیف است. 

*ذوب‌آهن هیچ‌گاه برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران بسته نمی‌شود

پیشکسوت فوتبال اصفهان در مورد وضعیت تیم ذوب‌آهن، گفت: هر چقدر پول بدهید همان قدر آش می‌خورید! ذوب‌آهن اصلاً در حد فوتبال باشگاهی ایران پول خرج نمی‌کند و باشگاهی نیست که در سال‌های اخیر بودجه زیادی برای فوتبال سرمایه‌گذاری کند. مربیانی هم که به این تیم می‌آیند با بودجه کمی که این باشگاه در اختیار آنها می‌گذارد، چند بازیکن از لیگ یک و دو جذب می‌کنند و چندین فصل برای این تیم به میدان می‌روند. باشگاه ذوب‌آهن هیچ‌گاه برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران بسته نمی‌شود که به نظرم این کار اشتباه است.

چرخابی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه‌‌های سپاهان و ذوب‌آهن نباید تغییراتی در کادر فنی بدهند. محرم نویدکیا و مهدی تارتار جز مربیان خوب فوتبال ایران هستند. باید اعضای فنی هر یک از تیم‌ها جمع شوند و با هم‌فکری ببینند که کجای کار اشتباه بوده و برای رفع مشکل تلاش کنند. همچنین مسئولان هر دو باشگاه باید صبور باشند و باز هم به کادر فنی سپاهان و ذوب‌آهن فرصت بدهند. بیشتر بخوانید: نویدکیا: بیش از آنچه فکر می‌کردم ضعیف عمل کردیم/ مس لایق پیروزی بود

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر جام حذفی فوتبال ایران جام حذفی لیگ برتر ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم

ایسنا/خوزستان مهاجم تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: برای اعتبار خودمان و فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم و به دنبال شگفتی سازی در جام‌حذفی هستیم.

احسان علوان زاده، مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه بازی فینال آسیا هم دارد و در ذهن هواداران سرخ پوش با ضربه برگردان در فینال آسیا در اذهان باقی مانده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال ملاثانی پیش از بازی با سپاهان در یک هشتم‌جام حذفی، اظهارکرد: ابتدا باید درخصوص بازی مقابل فجر بگویم که به صورت عجیبی لغو شدـ ما بازیکنان آماده بازی بودیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و ساعت چهار به سمت ورزشگاه غدیر رفتیم که دیدیم در بسته است. ولی امیدوار بودیم همانند دفعات گذشته درب را باز کنند ولی پس از گذشت سه ساعت این اتفاق رخ نداد و در حالی که همگی شوکه شده بودیم بازی لغو شد و به خانه‌هایمان برگشتیم، امیدوار هستیم این بازی تکرار شود تا نتیجه در زمین رقم بخورد. برای اولین بار بود که تمامی بازیکنان در اختیار کادرفنی بودند.

او در خصوص بازی حساس مقابل سپاهان، بیان کرد: خدا را شکر با تمرینات منظمی که زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم آماده بازی مقابل سپاهان هستیم. سپاهان یک تیم پر قدرت و با بازیکنان ملی است که دوندگی بالایی دارند و در تمامی خطوط بسیار قوی هستند و با مصدومیت چند بازیکن هم باز هم سپاهان قدرتمند است.

علوان زاده گفت: تیم ما هم با انگیزه فراوان پا به این مسابقه خواهیم گذاشت و می‌خواهیم خود را به فوتبال ایران ثابت کنیم، تمامی بازیکنان ما خوزستانی هستند و بدون شک در روز جمعه یک بازی بسیار زیبا را به نمایش خواهیم گذاشت. گر چه به دنبال برد مقابل سپاهان هستیم ولی اولویت ما ارائه یک فوتبال زیبا و روی زمین است. چون این بازی پخش مستقیم می‌شود، می‌خواهیم از اعتبار لیگ دسته اول دفاع کنیم و تک تک بچه‌ها انگیزه فراوانی دارند که خود را نشان دهند، چون جام حذفی یک‌پل سریع برای دیده شدن بازیکن است و به راحتی می‌تواند با یک عملکرد خوب در یک بازی سال بعد به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

او ادامه داد: در سال‌های قبل در رقابت‌های جام حذفی شاهد شگفتی‌هایی بودیم و خود من زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم مقابل تیم قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردیم و حذف شدیم. پس با تمام انرژی و شادابی مقابل سپاهان حاضر می‌شویم و به دنبال شگفتی و اثبات خودمان هستیم. همان‌طور که شگفتی برای تیم ها رقم‌می‌خورد بازیکنانی بودند از جمله همین کاپیتان تیم سپاهان محمد کریمی که در بازی جام حذفی خونه به خونه با استقلال تهران چهره شد و فصل بعد هم او و روح الله باقری و محمد قاسمی نژاد به لیگ برتر رفتند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: ما هم بازیکنان نامدار و با تجربه بسیاری داریم از جمله علی حمودی، احمد جبوری، میثم شاهمکوند، میلاد پاک پرور، محمد اهل شاخه، امید خالدی، وحید نامداری، دانیال مومنی، امید صیدالی، علی فاتح و.. و در کنار باتجربه‌هایمان چند بازیکن جوان و جویای نام از جمله امین مروانی، رضا آنتیک، احمد جنادله، مرصاد و مهیار زارع که درصدد خودنمایی در این بازی بزرگ هستند.

وی در خصوص آمادگی خود افزود: خود من پس از چندین هفته که مصدومیت داشتم از هفته قبل آماده مسابقات شدم. در این فصل توانستم ۵ گل ۳ پاس گل و یک پنالتی برای تیمم به ثبت برسانم و با یک روحیه بالا برای شکست سپاهان وارد میدان خواهیم شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم