Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی تناکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان‌جنوبی افتخار دارد که به عنوان قرارگاه عملیاتی زیرمجموعه قرارگاه عملیاتی ثامن‌الائمه نیروی زمینی در روزهای آینده نسبت به اجرای رزمایش امنیتی، دفاعی و مردم‌داری حضرت فاطمه زهرا(س) را در چهار شهرستان مرزی استان با محوریت شهرستان زیرکوه اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هدف از این رزمایش نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای نظامی، بسجیان و رزمندگان این قرارگاه و ظرفیت‌های متعدد نظام برای دفاع و مراقبت از امنیت با استفاده از روش‌های نوین است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با بیان اینکه همچنین در این رزمایش علاوه بر آمادگی‌های عملیاتی و افزایش تعامل و هماهنگی‌های بین رده‌ها، افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی صورت گرفته است، یادآور شد: این بیمارستان به صورت مجهز برای امداد و بهداشت، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی برای منطقه به مدت پنج روز در روستای مرزی شاهرخت برپا است.

تناکی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار عمل جراحی در این بیمارستان صحرایی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در مدت اجرای این رزمایش یک‌هزار بسته معیشتی توزیع، ۲۵ سری جهزیه و لوازم التحریر در بین مردم محروم این منطقه توزیع و راه‌اندازی کاروان جنگ شادی در روستاهای مرزی صورت می‌گیرد، افزود: همچنین طرح اجرای سه بند خاکی با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان مورد مطالعه قرار گرفته تا عملیاتی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خاطرنشان کرد: همچنین انجام فعالیت‌های عمرانی در روستاهای مرزی جزو اهداف این رزمایش بوده که انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: تناکی خراسان جنوبی شهرستان های مرزی رزمایش مردم داری قرارگاه شهید ناصری قرارگاه عملیاتی شهید ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

موسوی میرزایی افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم پروژه فعال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ نفر دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند گفت: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی، جراحی عمومی و ... در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ی پزشکی بپیوندند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

وی گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم