Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله شمیرانی روز سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از برنامه ریزی برای تسریع در تبدیل چهارباغ به قطب صادرات گل و گیاه کشور خبر داد و تاکید کرد: هر گونه کوتاهی ادارات در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی گفت:  از آنجا که توسعه مراکز پرورش گل وگیاه در اولویت نخست چهارباغ قرار گرفته است دستگاه های اجرایی مکلف  به خدمات رسانی و تسهیل امور در این بخش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمیرانی اظهار داشت: مسوولان جهادکشاورزی، بخشداران و شهرداری چهارباغ به صورت میدانی و در تلاشی وافر باید از مراکز پرورش گل و گیاه حمایت و پشتیبانی کنند.

وی در ادامه این گفت و گو به جهاد کشاورزی چهارباغ  توصیه کرد، فرآیند صدور مجوز لازم  برای صاحبان مراکز پرورش گل و گیاه را تسریع نمایند تا آنان بدون نگرانی و دغدغه فعالیت در این راستا را توسعه دهند. 

فرماندار چهار باغ اظهار امید واری کرد با نظر مساعد شورا و شهرداری و همکاری اداره صنعت ، معدن وتجارت  زمینه  برای برگزاری نمایشگاه فصلی و دائمی گل و گیاه در این شهرستان که مهد پروش گل های زینتی است فراهم  شود.

شمیرانی به گلخانه داران چهارباغ نیز توصیه کرد با استفاده از بذور اصلاح شده و بهره گیری از روش های نوین ،‌ افزایش بهره وری و تکیه بر صادرات گل های زینتی را در دستور کار قرار دهند.

وی  تصریح کرد: ایجاد پایانه صادرات گل و گیاه از اولویت های کاری دستگاه های اجرایی این شهرستان  قرار دارد و این مهم را تا کسب نتایج مطلوب و در حد انتظار  با سرعت و قاطعیت دنبال پیگیری خواهیم کرد. 

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها چهارباغ البرز گل و گیاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارباغ البرز گل و گیاه چهارباغ البرز گل و گیاه پرورش گل گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک