Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسان احسانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم شاهین از نظر وضعیت روحی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و آماده دیدار با نماینده گرمسار هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان شکست سنگین هفته گذشته برابر شهرداری ساوه را بدست فراموشی سپرده‌اند، افزود: در حال حاضر تمام تمرکز بازیکنان برای دیدار با سبحان فلز است تا بتوانند سه امیتاز این دیدار خانگی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی با بیان اینکه جایگاه فعلی شاهین در شان این تیم که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و فصل قبل هم تنها بدلیل تفاضل گل کمتر از راه یابی دوباره به سطح اول فوتسال کشور باز ماند، نیست، گفت: بازیکنان ما اگر به خود باوری لازم برسند و خود را بیشتر باور کنند می‌توانند با نتایج بسیار بهتری از زمین خارج شوند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه ادامه داد: نماینده گرمسار در رقابت‌های امسال عملکردی همانند تیم ما داشته و در مجموع تیم خوبی است اما برای شاهین که یک مدعی به حساب می‌آید از دست دادن امتیاز آن هم در خانه دیگر قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: امیدوارم با برتری در دیدار مقابل سبحان فلز گرمسار بتوانیم بخشی از امتیازات از دست رفته را جبران و مقداری به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشیم.

احسانی ابراز امیدواری کرد با کمک مسوولان استان و دلسوزان ورزش شاهد رقم خوردن شرایط بهتری برای شاهین در ادامه مسابقات و در نهایت صعود این تیم به لیگ برتر در فصل آینده باشیم.

دیدار تیم‌های فوتسال شاهین کرمانشاه و سبحان فلز گرمسار در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز (سه شنبه - ۵ بهمن) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در پایان هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از چهار مسابقه خود با چهار امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه دوم که ۹ تیم حضور دارند، قرار گرفته است.

مسابقات امسال لیگ دسته اول در سه گروه و با حضور ۲۶ تیم برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم جمعا ۶ تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و مرحله نهایی با حضور آنها به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود کنند.

تیم‌های آخر هر گروه به همراه تیم‌های هشتم گروه‌های ۹ تیمی نیز که امتیاز کمتری داشته باشد (جمعا ۴ تیم) به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال گرمسار کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال گرمسار لیگ برتر فوتسال فوتسال گرمسار کرمانشاه شاهین کرمانشاه لیگ برتر لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)