Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فضل الله رنجبر گفت: از هزار و ۳۰ واحد نانوایی در حوزه شهرستان کرمانشاه ۹۶ واحد روستایی است که ۵۰ واحد آن دوگانه‌سوز هستند و علاوه بر سوخت گاز، سوخت دوم هم می‌توانند استفاده کنند، ۴۱ واحد دیگر موتور برق دارند و ۹۳۴ واحد نانوایی دیگر در حوزه شهری وجود دارند که ۳۰۵ واحد آن بر اساس آمار اولیه دوگانه‌سوز و دارای موتور برق هستند که این آمار ۳۴ درصد واحد‌های نانوایی است و قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رنجبر، ماشین‌آلات راهداری فرسوده است و در خیلی از محورها، ماشین‌آلات راهداری بعد از چند ساعت کارکردن خراب می‌شوند، ناوگان راهداری باید گزارش دقیق داشته باشد تا برای همه شهرستان‌ها از محل اعتبارات سال آینده، کمکی برای رفع مشکلات اختصاص یابد.

در دوم بهمن‌ماه قطعی ۱۶ جایگاه سی‌ان‌جی داشتیم. شرکت گاز نباید بدون هماهنگی با استانداری یا فرمانداری اقدام به قطع جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح شهر کند چرا که سوخت گاز، مورد مصرف راننده‌های کم‌درآمد بوده و قطع آن مشکلات زیادی در پی دارد.

 در بحران اخیر شاهد یخ‌زدگی شبکه‌های آبرسان روستایی بوده‌ایم که در مراحل قبلی کمتر پیش آمده بود، اما در این دوره خیلی از روستا‌ها شبکه آبرسانی‌شان یخ زد و مردم دچار مشکل شدند این مسئله باید بررسی و حل شود.

انتهای پیام/ ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف قطعی گاز نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پرونده هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات وارداتی معطله در بندر و گمرک شهید رجایی بندرعباس بزودی تعیین تکلیف می‌شود.

مجتبی قهرمانی در نشست خبری افزود: این ماشین آلات راهسازی به ارزش حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از حدود یکسال پیش تاکنون بلاتکلیف مانده است که زمینه برگزاری مزایده برای فروش آنان در چند روز آینده اجرایی می‌شود.

وی گفت: این ماشین آلات را بخش خصوصی وارد کرده، اما برای ترخیص آن اقدام به موقع صورت نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ایی رئیس قوه قضاییه سیزدهم اردیبهشت به هرمزگان سفر کرد و پس از بازدید از این ماشین آلات وارداتی به رئیس کل دادگستری هرمزگان برای تعیین تکلیف آنها تفویض اختیار کرد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بهره گیری از این تفویض اختیار، ترخیص و تعیین تکلیف کالا‌های معطله را سرعت می‌دهد و هماهنگی‌ها و استعلام‌هایی که برای ترخیص سریع کالا‌های وارداتی و یا صادراتی نیاز است از این پس با دستور قضایی در استان امکان پذیر است.

خبرنگاران شرکت کننده در این نشست از نمایشگاه دستاورد‌های دادگستری هرمزگان هم بازدید کردند.

در ۲۶ غرفه این نمایشگاه اداره‌ها و سازمان‌های وابسته به دستگاه قضا آخرین دستاورد‌های خود را در محل دادگستری هرمزگان در بندرعباس به نمایش گذاشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم