Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تحقیق و تفحص‌های مجلس نتیجه بخش باشد و نمایندگان باید در بررسی تحقیق و تفحص‌ها دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش مشرق، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرده است، تحقیق و تفحص‌های زیادی انجام شده است و باید این تحقیق و تفحص‌ها به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رئیس اتاق بازرگانی ایران اخیراً به دلیل تحقیق و تفحص مجلس از اتاق بازرگانی، به مجلس هجمه کرده است و تقاضای بنده آن است که هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس با تحقیق و تفحص‌ها همکاری کنند تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی مورد حمایت جدی قرار گیرد و هیئت رئیسه به مجلس هم از اقدامات نظارتی و تحقیق و تفحص‌های نمایندگان حمایت کند.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: یک گزارش در مورد نتایج تحقیق و تفحص‌ها در دوره‌های قبل مجلس مورد بررسی قرار گرفت و حاکی از آن بود که آن طور که باید و شاید آن تحقیق و تفحص‌ها کارکرد لازم را نداشته است. بر این اساس باید در بررسی تحقیق و تفحص‌ها دقت بیشتری شود تا کارکرد لازم را داشته باشد و نتیجه بخش باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت محمد باقر قالیباف اتاق بازرگانی ایران تحقیق و تفحص علی آباد کتول مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص تحقیق و تفحص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد