Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@22:43:56 GMT

ببینید | اما و اگر تازه درباره فروش سربازی در سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۴۷۹۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران بیان کرد: طرح خرید سربازی برای سربازان خارج از کشور است که در کمیسیون تلفیق رأی آورد ولی باید مورد موافقت ستاد کل هم قرار بگیرد.

وی پیش از این گفته بود، اعضای کمیسیون مصوب کردند تا مشمولان سربازی که به دلیل حضور در خارج از کشور محسوب می‌شوند بتوانند سربازی خود را بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این مصوبه کسانی که از پیش از زمان مشمولیت‌شان در خارج از کشور بوده و چند سال است که از زمان مشمول بودنشان برای خدمت سربازی می‌گذرد و در خارج به سر می‌برند به منظور اینکه برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند می‌توانند خدمت سربازی خود را با قیمت ۱۵ هزار یورو بخرند.

کد خبر 652518 برچسب‌ها سربازی محمدرضا میرتاج الدینی بودجه کل کشور سازمان برنامه و بودجه سربازی - مشمولان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سربازی محمدرضا میرتاج الدینی بودجه کل کشور سازمان برنامه و بودجه سربازی مشمولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جزییات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین