Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:29:49 GMT

واتفورد به دنبال استخدام هاجسون

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۴۸۱۷

واتفورد به دنبال استخدام هاجسون

سرمربی پیشین کریستال‌پالاس در آستانه بازگشت به عرصه مربیگری در لیگ برتر انگلیس است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه واتفورد که کلودیو رانیری را در پی تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد، در تلاش برای یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این مربی ایتالیایی است اما به نظر می‌رسد سرمربی پیشین کریستال‌پالاس اصلی‌ترین گزینه مدیران باشگاه واتفورد برای این منظور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانیری در حالی از سمت سرمربیگری واتفورد اخراج شد که در ماه اکتبر هدایت زنبورها را برعهده گرفت و در این مدت در 14 بازی روی نیمکت این تیم  نشست و تنها موفق به کسب 2 پیروزی شد و در سایر بازی‌ها شاگردانش یک بار مساوی کردند و 11 بار هم تن به شکست دادند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ مدیران باشگاه واتفورد در تلاش برای متقاعد کردن روی هاجسون برای قبول سرمربیگری زنبورها هستند. طبق ادعای رومانو؛ قرار است امروز (سه‌شنبه) جزئیات نهایی با این مربی انگلیسی مورد بحث قرار بگیرد و خود او نیز آماده بازگشت به عرصه مربیگری در لیگ برتر انگلیس است.

دو مربی ایتالیایی دیگر که گفته می‌شود یکی از آنها فابیو کاناوارو است، در لیست مربیان مدنظر واتفورد هستند اما جینو پوتزو مالک ایتالیایی این باشگاه انگلیسی نسبت به استخدام هاجسون 74 ساله علاقه‌مند است.  

کاناوارو جانشین رانیری می‌شود؟

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس که سابقه سرمربیگری تیم‌هایی همچون اینتر، اودینزه، فولام، لیورپول و وست‌برومویچ را در کارنامه‌اش دارد، از سال 2017 هدایت کریستال‌پالاس را برعهده داشت و تابستان گذشته به حضورش در این باشگاه پایان داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستال پالاس لیگ برتر انگلیس واتفورد کریستال پالاس لیگ برتر انگلیس واتفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا