Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور جلایر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش‌های مردمی رسیده مبنی بر عدم مطابقت آسانسور نصب شده در ۲ اداره دولتی واقع در ارومیه با قوانین و مقررات مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل همراه با بازرس انجمن آسانسور استان به ادارات مراجعه و اقدام به بررسی آسانسورها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان، یکی از ادارات به دلیل نداشتن استاندارد اولیه و دستگاه دیگر به دلیل عدم دریافت گواهی استاندارد ادواری پلمب شد.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نصب و مونتاژ آسانسور طبق مصوبات نوزدهمین اجلاس شورای عالی استاندارد، مشمول استاندارد اجباری شده، بیان کرد: بر اساس این مصوبه بهره برداری از آسانسورهای منصوبه در اماکن دولتی و عمومی مورد عرضه به عموم، مستلزم اخذ تاییدیه ایمنی و کیفیت استاندارد است.

جلایر گفت: تاییدیه‌های آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط بازرسان تاییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسوولیت حوادث و سوانح  احتمالی به عهده مالکین و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، شهروندان و کاربران آسانسور می‌توانند با پیامک شناسه ملی درج شده در کابین آسانسور  به سامانه پیامکی سازمان استاندارد با شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷، اطلاعاتی مثل نام و مشخصات شرکت بازرسی، نام و مشخصات شرکت فروشنده و تاریخ انقضای تأییدیه بازرسی آسانسور مورد نظر اطلاع پیدا کنند و در صورت مشاهده اتمام اعتبار گواهی استاندارد یا عدم وجود گواهی سریعا به اداره کل استاندارد گزارش دهند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان ملی استاندارد ایران ارومیه شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان ملی استاندارد ایران ارومیه آذربایجان غربی سازمان ملی استاندارد ایران ارومیه شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی گفت: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده و بارندگی خوبی به ویژه در جنوب استان داشته، از فردا پنجشنبه تقویت می شود.

مهدی صابری افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو از امروز رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ در استان رخ می دهد که فردا بر شدت آن افزوده می شود.

صابری، با بیان اینکه این سامانه در همه نقاط استان به ویژه نقاط جنوبی فعال خواهد بود، گفت: در این مدت وزش باد نیز پیش بینی می شود و این روند تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارشها، پیش بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

وی، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارشهایی در نقاط جنوبی استان ثبت شده که بیشترین میزان آن با ۲۶ میلیمتر در سردشت  بوده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت چالدران با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و پلدشت با ۳۳ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری