Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:10:41 GMT

وضعیت بازیکنان کرونایی تیم ملی فوتبال بانوان ایران

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۵۰۳۵

وضعیت بازیکنان کرونایی تیم ملی فوتبال بانوان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، فریناز فهیمی پور در این باره گفت: با توجه به پروتکل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۷۲ ساعت قبل از هر مسابقه تیم‌های باید تست PCR بدهند. برهمین اساس روز گذشته (دوشنبه ۴ بهمن ماه) از تمام اعضای تیم ملی فوتبال تست کرونا گرفته شد و امروز صبح از سوی مسئولین برگزار کننده مسابقات جام ملت‌های آسیا اعلام شد که تست ۴ بازیکن ایران مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اضافه کرد: ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی و مرضیه نیکخواه تست شأن مثبت اعلام شد و در اتاق‌های خود ایزوله شدند. در حال حاضر با توجه به پروتکل‌های موجود به مدت ۷ روز این بازیکنان در قرنطینه هستند و از روز چهارم به بعد در صورت عدم وجود علامت، روز هفتم تست مجدد از آنها گرفته می‌شود.

پزشک تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: بقیه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و طبق پروتکل‌ها در زمان‌های از قبل تعیین شده، اگر علامت دار باشند، از آنها تست PCR گرفته می‌شود. در غیر این صورت اقدامی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

کد خبر 5408423 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان ایران جام ملتهای آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال سردار آزمون فوتبال زنان باشگاه پرسپولیس جام ملتهای آسیا تیم ملی فوتبال عراق فوتسال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد