Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه پیش رو در یک بازی حساس و تعیین کننده در ورزشگاه آزادی، در دور هفتم انتخابی جام جهانی 2022 قطر میزبان تیم ملی عراق است.

قبل از این بازی کرونا باعث شده تا جنجال های زیادی ایجاد شود. کاروان عراق به محض ورود به تهران از ابتلای دو بازیکنش به نام های یاسر قاسم و مناف یونس به کرونا مطلع شد اما عراقی ها به تستی که در تهران  زیر نظر ارگان های تاییده شده از سوی AFC گرفته شده معترض شدند و خواهان تست کرونای مجدد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه فراس بحر العلوم عضو فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با نشریه «سومریه نیوز»، گفت: ما تست دوم خود را زیرنظر بهترین آزمایشگاه های تهران انجام دادیم و در نهایت تست کرونای یاسر قاسم و مناف یونس دو بازیکن تیم ملی به همراه غیث مهنا مدیر اداری تیم منفی شد.

وی افزود: البته تست احمد جاسم مربی دروازه بان ها و یاسن خضیر پزشک تیم و مصطفی خالد حسابدار دوباره مثبت شدند. به همین خاطر ما بلافاصله به کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نامه نگاری کردیم و منتظر پاسخ رسمی AFC در این زمینه هستیم.

قرار بود زیدان اقبال بازیکن منچستریونایتد شب گذشته (دوشنبه) به همراه ضیا پطروس، مهند جعاز، امیر العماری و علی الحمادی راهی تهران شوند اما شرایط  بارش سنگین برف در ترکیه باعث لغو پرواز لژیونرهای عراق شد.

در این زمینه یونس محمود سرپرست تیم ملی عراق به غیبت لژیونرها واکنش نشان داد و گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا لژیونرها به اردوی تیم ملی برسانیم. البته لغو شدن پروازها خارجی خارج از اراده ماست و این اتفاقی اضطراری است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون عراق انتخابی جام جهانی تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان