Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط تیم ملی ایران در آستانه بازی با عراق صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، پرویز مظلومی در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق به مهر گفت:

خدا را شکر می‌کنیم که شرایط خوبی در جدول داریم. صعود ما از قبل پیش‌بینی شده بود، مقتدرانه بازی کردیم و بازیکنانمان تلاش خواهند کرد تا با یک بازی خوب عراق را شکست بدهند و به جام‌جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

هدف ما نباید فقط صعود به جام‌جهانی باشد، بلکه تمام تمرکزمان این است که بتوانیم در جام‌جهانی جزو تیم‌هایی باشیم که به مرحله دوم صعود می‌کنیم. تیم ملی کشورمان به مراتب از کره‌جنوبی، ژاپن و سایر تیم‌های صعودکننده، برتر است. بنابراین می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی دقیق و بازی‌های تدارکاتی خوب، به مرحله بعد جام‌جهانی راه پیدا کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ملی عراق گفت:

عراق تیمی است که جنگنده و فیزیکی بازی می‌کند. بازیکنان ایران نباید مقابل آنها اشتباه کنند. ما در بازی‌های قبل هم این تیم را شکست داده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار داریم اما نباید حریف را دست‌کم بگیریم و فکر کنیم از پیش برنده هستیم.

مظلومی در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی گفت:

اسکوچیچ نگاهی به لیگ داخلی ندارد. او بیشتر علاقه‌مند است از بازیکنانی استفاده کند که در خارج از کشور مشغول هستند. این مسئله باعث خواهد شد تا انگیزه بازیکنانی که در لیگ خودمان بازی می‌کنند، کم شود البته انتقادات زیادی به انتخاب او صورت گرفته است. تیم استقلال که صدرنشین لیگ است باید بیشتر از هر تیم دیگری ملی‌پوش داشته باشد اما به بهانه کرونا، از استقلال تنها یک بازیکن دعوت شده است.

مظلومی با انتقاد از حضور کنعانی‌زادگان به دلیل مسائل اخلاقی در تیم ملی افزود:

برایم عجیب است بازیکنی که مسائل اخلاقی را رعایت نکرده به تیم ملی دعوت می‌شود. کمیته اخلاق و مسئولین فدراسیون فوتبال باید در خصوص این انتخاب به مردم توضیح بدهند. بازیکنان زیادی در گذشته در دام می‌افتادند و فوتبالشان از بین می‌رفت ولی جای تأسف دارد که در چنین شرایطی، بازیکنی دست به چنین رفتاری می‌زند. امیدوارم هر چه زودتر مسئولان در این خصوص تصمیم نهایی را بگیرند تا دیگر شاهد چنین بداخلاقی‌هایی در فوتبال کشورمان نباشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور تماشاگران در روز پنجشنبه گفت:

هواداران باید زودتر از اینها به ورزشگاه می‌آمدند. با توجه به اینکه با همت مردم و مسئولین کرونا کنترل شده، لازم است که با شروع دوباره لیگ هواداران به ورزشگاه بیایند.

مظلومی در پایان افزود:

خوشحال هستم که بانوان هم می‌توانند به تعداد محدودی وارد ورزشگاه شده و تماشاچی باشند. کسانی که به ورزشگاه می‌آیند باید مسائل اخلاقی را رعایت کنند. مطمئن هستم اگر حضور خانم‌ها و آقایان در ورزشگاه مساوی هم باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد و کسانی که به ورزشگاه آمده، با رعایت همه مسائل از دیدن فوتبال لذت خواهند برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور