Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار زنجان با تأکید بر اینکه "با برگزاری روزبازار، جمعه بازارو همینطور نمایشگاه‌های بهاره باید قیمت‌های گران بازار را بشکنیم" گفت: اجازه جولان دلال‌ها را در بازار نخواهیم داد. - اخبار استانها -

محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، به نظارت‌های بازرسان از بازار تاکید کرد و گفت: متاسفانه نرخ گرانی در زنجان نسبت به استان‌های همجوار بالاست و مسئولان وقت از این موضوع در سال‌های قبل غافل بودند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اینکه زنجان به پایتخت و همینطور استان‌های مرزی نزدیک است ولی مشاهده می‌کنیم‌ جولان دلالان در استان بالاست و قیمت پوشاک و همینطور میوه بالاتر از نرم کشوری است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از امروز تا عید نوروز اجازه جولان دلالان را ندهند، گفت: جهاد کشاورزی مسئول تنظیم قیمت میوه در بازار است و انتظارم از آن دستگاه این است که روی گرانی میوه‌ها حساس باشد.

رسیدگی به وضعیت بازار ایلام در اولویت برنامه های استانداری قرار دارد 900 تن برنج  و 175 تن شکر تنظیم بازار در استان خراسان جنوبی توزیع می شود شرکت مس در ردیف برترین‌ها قرار گرفت/ کسب رتبه سوم در شاخص «سود» و «بالاترین ارزش بازار»

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم است باید روز بازار، جمعه بازار و مراکز خریدی را برای شهروندان فراهم کنیم که میوه و سایر کالاهای اساسی خانوار را ارزان خریداری کنند.

افشارچی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و پوشاک قطعاً می‌تواند قیمت‌های گران بازار را بشکند، گفت: سازمان صمت و نمایشگاه‌های بین‌المللی استان موظف شده‌اند که طی روزهای آتی این نمایشگاه‌ها را با کیفیت برگزار کنند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول