Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آن کس که در این محنت گاه          خاطری را سبب تسکین است

ازدواج آسان و همدلی خیرین تهران

گوش کن

صدای ساز می آید

بانگ سرناست که خبر از پیوندی میان دو دلداده را سر داده

دستانت را به من بده دست های تو با من آشناست

گام ها را محکم تر برداریم قدمی سرشار از مهر برای یاری رساندن به هم وطنانمان در جای جای سرزمین پهناورمان ایران

خبرگزاری آریا- مدیر قرارگاه محرومیت زدایی سرکار خانم فاطمه چوپانی طی مصاحبه ای گفت : زمستان هزار و چهارصد با گرمی دلهای بهم پیوسته  نوید بخش سرآغازی پر رنگ تر از همیشه برای قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه ابشار عاطفه ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

تامین جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)  اینبار افتخار خدمت رسانی  به دیار سنگ و آب ،سرزمینی به وسعت یک تاریخ ، استان کرمانشاه را نصیبمان کرده است.کمکهای مردمی خیرین استان تهران یاری رسان زوج های جوانیست که آغازگر زندگی هستند .

همچنین  در راستای اعتلای سیره ی عملی امیر مومنان (ع) با هدف خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر همچون گذشته گامی دیگر برداشته ایم و با اهداء 150 سری جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت به مبلغ ده میلیارد ریال معادل یک میلیارد تومان که شامل گاز،فرش،پتو،،بخاری، سرویس تفلون و چینی، و ... می شود در ترویج  ازدواج آسان و سنت پیامبر رحمت (ص) گام استواری برداشته ایم  و لازم بذکر است استانهای عزیزی طی شهریور ماه و تاکنون از قرارگاه محرومیت زدایی جهیزیه دریافت کردند که شامل آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان ،لرستان، ایلام، چهار محال و بختیاری، کرمان، خوزستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی  ، خراسان شمالی ، کهکیلویه و بویراحمد ، خراسان رضوی می باشند.

جا دارد از نیکوکاران گرامی که همواره حامی محرومان می باشند ، در رزمایش حضور داشتند و از نزدیک از کمک های مومنانه ی خیرین استان بازدید کردند، تشکر کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رزمایش همدلی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی