Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: سرانه مصرف آرد استان از میانگین کشوری بالاتر است و لازم است تا مشکلات صدور پروانه آرد و نان در استان توسط اتحادیه ها حل شود.

امید زینالی اصل امروز ۵ بهمن ماه در جلسه شورای آرد و نان استان با توضیح دستور العمل ایجاد واحد نانوایی افزود: در مناطقی که آرد خام روستایی توزیع می شود در صورت بالای یک هزار نفر بودن جمعیت منطقه می‌توانند برای تبدیل به واحد نانوایی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در باره کیفیت نان و استفاده از کارگران غیرماهر در پخت نان گفت: عدم سودآور بودن پخت نان برای نانوایی ها موجب شده که از کارگران غیرماهر در این زمینه استفاده شود در حالیکه برای ارتقای کیفیت نیازمند کارگران ماهر و زبده هستیم.

زینالی با تاکید بر آموزش کارگران نانوایی ها گفت: آموزش لازمه ارتقای کیفی است ولی امسال در شهرستان‌ها موفق به برگزاری دوره های آموزشی نشدیم و ۳ دوره در مرکز استان تاکنون اجرا شده است.

وی با بیان اینکه نمونه برداری از واحدهای تولید نان و  آرد در استان بیان کرد: بازرسی ها به صورت مداوم در استان ادامه دارد و نمونه برداری از کیفیت آرد مصرفی به صورت مستمر انجام می شود.

مدیر شرکت عله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای قانون انتزاع، اخیرا نظارت بر نانوایی ها نیز به بازرسین قرارگاه تامین امنیت غذایی استان در جهاد کشاورزی استانها واگذار شده است. 

وی افزود: در حال حاضر ۴۷۳۲ واحد نانوایی در سطح ۱۹ شهرستان استان فعال است و ماهانه حجم قابل توجهی آرد در بین نانوایی ها توزیع می شود. 

زینالی ادامه داد:  بیشترین تخلفات این واحدها در بازرسی های انجام گرفته، کم فروشی و عدم وجود تابلو در دید مردم در جهت اطلاع رسانی در خصوص قیمت ،وزن چانه ،ساعات پخت روزهای تعطیلی و غیره اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرانه مصرف آرد آذربایجان غربی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی