Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی هفدهمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران در حاشیه برگزاری افتتاحیه این کنگره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: کرمان برای نخستین مرتبه میزبان بزرگ‌ترین کنگره علوم کشاورزی کشور است؛ در استان هایی که در گذشته میزبان این کنگره بودند اتفاقات خوبی در زمینه کشاورزی رقم خورده و ما نیز امیدواریم این کنگره کمک شایانی به کشاورزی کشور و این استان بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسم محمدی نژاد با بیان اینکه ۷۵۰ مقاله از سراسر دنیا به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، افزود: ۱۵ سخنران بین المللی کلیدی طی سه روز در این کنگره سخنرانی دارند و سعی شده از اساتید ملی و بین المللی طی اجرای این کنگره بهره مند شویم. 

وی با تاکید بر اینکه در این کنگره موضوعات مهم حوزه کشاورزی تشریح می شود، یادآور شد: سعی داریم به موضوعات کشاورزی با تاکید بر چالش هایی نظیر کم آبی و بهره برداری در کشاورزی پرداخته شود. 

به گفته رییس پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی کرمان، هزار نفر شرکت کننده مجازی در این کنگره شرکت می کنند که با توجه به شیوع کرونا نمی توانستیم پذیرای تمام شرکت کنندگان به صورت حضوری باشیم و البته این شرایط موجب حضور شرکت کنندگان از اقصا نقاط دنیا به شکل مجازی شده است. 

وی با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این کنگره ها به رونق کشاورزی کشور بویژه استان کرمان کمک کنیم، خاطرنشان کرد: کنگره، هم اندیشی بزرگ است، ما در طی این کنگره دو هم اندیشی بزرگ آب و بذر که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، خواهیم داشت.

هفدهمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران با ۷۵۰ مقاله و هزار شرکت کننده مجازی صبح امروز در دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز بکار کرد و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. 

در این کنگره موضوعات مهم کشاورزی و چالش های کشاورزی مورد بررسی، کارشناسی و هم اندیشی قرار خواهد گرفت. 

اختتامیه این کنگره پنجشنبه در دانشگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان وزارت جهاد کشاورزی دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزلرش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و 750 شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه، دقایقی پیش با حضور وزیر نفت، رییس دیوان محاسبات کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سفرای کشورهای خارجی در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش شاسی بلند جدید کرمان موتور/ KMC A5 رسما وارد بازار شد (+ جدول فروش ، مشخصات و عکس خودرو)
  • انتشار بیانیه توسط شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران  
  • بیانیه شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای ایران
  • شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بیانیه دادند
  • مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ آغاز شد
  • طرح جهاد میدانی محققان زراعت و حفظ نباتات در سرعین اجرا شد
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین‌المللی به کنگره جهانی حضرت رضا(ع)
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین المللی به کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • شیراز میزبان نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشاورزی شد