Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:22:40 GMT

احتمال ابتلای همه افراد به سویه اومیکرون

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۵۳۱۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، "ماریا ون کرخو" مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت گفت: سویه اومیکرون نسبت به دلتا شدت بیماری‌زایی کمتری دارد اما همچنان می‌تواند منجر به طیف کامل بیماری شود، همانطور که در سویه‌های قبلی مشاهده شد.

او همچنین در مورد علت اینکه چرا مردم هنوز روانه بیمارستان شده یا جان خود را از دست می‌دهند، توضیح داد: در افرادی که به سویه اُمیکرون آلوده شده اند نیز طیف کاملی از بیماری از عفونت بدون علامت گرفته تا بیماری شدید و حتی احتمال مرگ مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت افزود: افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، میانسالان، افرادی که واکسینه نشده‌اند ممکن است به دنبال ابتلا به این سویه از ویروس کرونا به نوع شدید بیماری دچار شوند.

وی همچنین در مورد این پرسش که آیا همه در نهایت به اُمیکرون آلوده می‌شوند، گفت: اُمیکرون از نظر میزان گردش از دلتا پیشی می‌گیرد و به طور اثرگذاری بین مردم شیوع پیدا می‌کند.

با این حال مدیر فنی سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد: اگرچه موارد ابتلا در سراسر جهان زیاد است اما بدان معنی نیست که همه به سویه اُمیکرون آلوده می‌شوند.

به گزارش هندوستان تایمز، هرچند سازمان جهانی بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که شواهد اولیه نشان می‌دهد واکسن‌های موجود علیه کووید-۱۹ ممکن است در برابر سویه اُمیکرون کمتر موثر باشند و در نتیجه، خطر کلی مربوط به سویه جدید هنوز بالاست.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد آمارهای عجیب از بانوان معتاد در کشور ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون مبتلایان کرونایی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط بیش از ۳۸۱ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد فوت بیش از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار مبتلا به کرونا در جهان ۳۱۶۳ بیمار جدید کرونا شناسایی شد ابتلای بیش از ۳۵۵ میلیون نفر به کرونا در جهان آمار واکسیناسیون کرونا مبهم است! افزایش تعداد فوتی های اومیکرون به ۱۰ نفر ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها احتمال ابتلای همه افراد به سویه اومیکرون قیمت یخچال (گران‌ قیمت‌ ترین / جدول) ممنوعیت عضویت اعضای غیرموظف هیات‌ مدیره در بیش از ۳ شرکت نوبت به قطعی گاز شهرک‌ های صنعتی رسید دستگیری عاملان اختلال در بازی چلسی کاهش ارزش یورو در برابر ارزهای مرجع در آستانه آغاز پیک ششم کرونا هستیم سقوط ۲۱هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات مهاجم میلان به پرداخت ۱۶.۵ میلیون یورو محکوم شد رد پای سازمان بورس در افت بازدهی صندوق ‌های درآمد ثابت روند افزایشی قیمت نفت از سر گرفته شد چرا تلاش‌ ها درباره کودکان کار و متکدی تاکنون به نتیجه نرسیده است؟ اسقاط صوری خودرو! آغاز ثبت نام برای فروش فوق‌العاده ایران خودرو + لینک و جزییات اثربخشی ورزش بر کاهش پیری جیپ رانگلر یا تویوتا ۴ رانر؟ اجرای سامانه ملی میترینگ فرآورده های نفتی برنامه دولت برای قیمت خودرو چیست؟ تور آلانیا چند؟ ( جدول ) بررسی واکسیناسیون کرونا در ایران و جهان تا امروز وعده عجیب وزیر درباره تولید خودرو حداقل دریافتی کارمندان در سال بعد چقدر است؟ آیا زیرسویه اومیکرون خطرناک است؟ طرح نوسازی و بازسازی صنایع بورسی و غیربورسی ابلاغ شد حذف دختر تنیسور ایران از مسابقات استرالیا قیمت مسکن در گران ترین منطقه تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران برگزار می‌شود ابتلای بیش از ۳۵۵ میلیون نفر به کرونا در جهان شستا پارچه ایربگ تولید می کند! نقش رژیم غذایی مدیترانه ای در کاهش مرگ و میر سالمندان موتور جستجوی «ذره‌ بین» با تلاش جوانان نخبه و با حمایت همراه‌ اول قابل استفاده است شرایط سفر ایرانی ها به آلمان تغییر کرد سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / بازگشت شیمیایی ها به صدر فروش سهامداران افت پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات قیمت زمین در جزیره هرمز قیمت پژو ۴۰۵، ۳۱۲ میلیون تومان شد (جدول) واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال از امروز آغاز شد قیمت دلار ۵ بهمن ماه۱۴۰۰ جیمز وب به مدارش رسید + فیلم بیت‌کوین کانال ۳۶ هزار دلاری را پس گرفت تعطیلی مدارس خراسان جنوبی به علت اومیکرون روسیه ایران را با خط لوله صلح سرگرم کرد واکنش قالیباف به اظهارات رییس اتاق بازرگانی آمار واکسیناسیون کرونا مبهم است! افزایش تعداد فوتی های اومیکرون به ۱۰ نفر دستورالعمل جدید در مورد دامنه نوسان اعلام شد نرخ رسمی ۳۰ ارز کاهش یافت مدارک مورد نیاز وام بدون ضامن اعلام شد نمونه های مثبت اومیکرون بر مبنای تست PCR غربالگری می شود جنگی در اوکراین شکل نمی‌گیرد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا ابتلا به کرونا ویروس اومیکرون مبتلایان کرونایی سازمان جهانی بهداشت سویه اومیکرون سویه ا ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

این نوع سردرد‌ها که به "سردرد‌های خوشه‌ای" معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. این مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.

«کارولین ران»، نویسنده این مطالعه از مؤسسه کارولینسکا در استکهلم سوئد، می‌گوید: «در سرتاسر جهان، سردرد تأثیر بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اجتماعی دارد.»

وی در ادامه می‌افزاید: «نتایج ما نشان می‌دهد که افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای با افزایش خطر ابتلاء به سایر بیماری‌ها مواجه هستند.»

این مطالعه شامل بیش از ۳۲۰۰ سوئدی ۱۶ تا ۶۴ ساله بود که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند. بیشتر آن‌ها مرد بودند، زیرا مردان بیشتر در معرض سردرد‌های خوشه‌ای هستند. محققان آن گروه را با ۱۶۲۰۰ نفر بدون سردرد مقایسه کردند که از نظر سن، جنسیت و عوامل دیگر مشابه بودند.

محققان سوابق کاری افراد را بررسی کردند تا مشخص کنند که افراد چند روز در سال به دلیل بیماری و ناتوانی از کار غیبت می‌کنند.

یافته‌ها نشان داد افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای به طور متوسط ۶۳ روز به دلیل بیماری و ناتوانی غیبت از محل کار داشتند درحالیکه افراد بدون سردرد خوشه‌ای ۳۴ روز غیبت از محل کار داشتند.

به گفته محققان، حدود ۹۲ درصد از افرادی که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند حداقل یک بیماری دیگر هم داشتند و حدود ۷۸ درصد از افرادی که سردرد خوشه‌ای نداشتند، دو بیماری دیگر داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!