Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -سرهنگ محمد نادر بیگی گفت: اکنون مشخصات یک هزارو ۷۲۶ قلم کالای مسروقه کشف شده استان در سامانه نما منتشر شده که مالباختگان می‌توانند برای شناسایی به این سامانه اینترنتی مراجعه کنند.

او می گوید: همچنین ۵۲۵ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده و اموال ۸۹ مالباخته شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

نادربیگی عنوان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

سامانه نما نرم ابزاری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالا‌های کشف را رصد کنند.

انتهای پیام/ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مالباختگان سرقت کالا سامانه نما پلیس آگاهی کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در نیمه غربی، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور، رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در مناطقی از مرکز، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز بارش‌ در استان‌های خوزستان، کهگیلویه ‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، و خراسان جنوبی شدت خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود