Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیم ملی کشورمان برابر عراق در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: این درست است که فوتبال ما از لحاظ ساختاری ضعیف است و مدیران ضعیفی هم داریم، ولی همیشه در فوتبال آسیا یک تیم قدرتمند و برتر بودیم که دلیلش استعداد ذاتی فوتبالیست‌های ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که اکثر آنها لژیونر هستند و تجربه این نفرات فاکتور مهمی برای تیم ملی محسوب می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه عراق تیم ضعیفی نیست، تصریح کرد: ما در دو بازی قبلی خیلی خوب عراقی‌ها را شکست دادیم، ولی نباید بازیکنان تیم ملی این تیم را دست‌کم بگیرند. ما میزبان هستیم و باید با شکست دادن عراق جشن صعود به جام جهانی را بگیریم. قدرت تیمی ایران با عراق قابل قیاس نیست و امیدوارم با انجام یک بازی خوب برنده شویم.

وی در مورد دعوت محمدحسین کنعانی‌زادگان که با برخی انتقادها روبه‌رو شده است، گفت: من یک چیزهایی شنیده‌ام و معتقدم اگر این مسائلی که می‌گویند در اردوی تیم ملی رخ داده باشد، کنعانی‌زادگان باید تنبیه می‌شد. بازیکنان فوتبال خصوصاً نفرات تیم ملی برای جوان‌ها الگو هستند و ما نباید روی برخی مسائل و اصول‌ها پا بگذاریم. وقتی بازیکنی به تیم ملی می‌رسد باید مسائل اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی را رعایت کند، اگر هم تخلف و اشتباهی صورت می‌گیرد باید با آن برخورد شود.بیانی: با دعوت کنعانی‌زادگان باید به حال فوتبال ایران تأسف خورد/ صعود به جام جهانی جشن و خوشحالی ندارد

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کنعانی زادگان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رییسی: در باشگاه‌های قدرت‌های جهانی جزو قدرت‌های برتر هستیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • (ویدئو) رییسی: در باشگاه‌های قدرت‌های جهانی جزو قدرت‌های برتر هستیم
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟