Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق قوانین فدراسیون جهانی، قطع بازی به دلیل فحاشی هواداران فقط توسط داور اول امکان پذیر است.

خبرگزاری میزان - دیدار دو تیم آذرباتری ارومیه و هراز آمل از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در شرایطی نیمه تمام ماند که ناظر بازی در ست دوم بازی اجازه ادامه آن را نداد و از داور اول خواست جایگاه خود را ترک کند و بازی را قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته جلسه کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات این بازی برگزار شد و باید دید چه زمانی رای مربوط به این دیدار اعلام می‌شود؛ هر چند شنیده می‌شود کمیته انضباطی رای به بازنده شدن آذرباتری در این دیدار دارد؛ اما سوال این است که آیا این رای با قوانین جهانی مطابقت دارد؟

در قوانین بین‌المللی مربوط به مسابقات والیبال، مزاحمت‌هاری محیطی و خارجی هم در نظر گرفته شده که در چنین شرایطی تنها داور می‌تواند بازی را قطعی کند؛ اما در بازی آذرباتری با هراز ناظر بازی با استناد به بندی در آیین‌نامه سازمان لیگ اقدام به قطع بازی کرده است؛ در حالی که طبق قوانین جهانی وی اجازه انجام این کار را نداشته است.

در چنین شرایطی قوانین جهانی نسبت به آیین‌نامه داخلی لیگ‌های داخلی کشورها اولویت دارد و به همین خاطر محکومیت آذرباتری با قوانین جهانی در تضاد است. آیین‌نامه فعلی لیگ در زمان ریاست منوچهر پورحسن در سازمان لیگ فدراسیون والیبال نوشته شده است؛ آیین‌نامه‌ای که ایرادهای زیادی دارد و با قوانین جهانی همخوانی ندارد.

 

بیشتر بخوانید: والیبالیست فنلاندی: فکر نکنم شهرداری ارومیه توان پرداخت طلبم را داشته باشد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آذرباتری هراز فدراسیون جهانی والیبال آیین نامه لیگ والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آذرباتری هراز فدراسیون جهانی والیبال آیین نامه لیگ والیبال قوانین جهانی آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز۵ کشور اول صادرات گمرکات مازندران است، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

او کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

امیرجمشیدی گفت: ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا پارسال از مبدا پاکستان وارد گمرکات مازندران وارد شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی درفروردین ماه امسال به پاکستان، افزود: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند