Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار مهندس اکبری مقدم با معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی کشور به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهندس علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان و سرتیپ افشین خواجه فرد معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی در محل سازمان صنایع هوایی دیدار و گفتگو کردند؛ بنابراین گزارش در این گفتگو پیرو تفاهم نامه منعقده فی مابین و در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌های کلی نظام و به منظور هم افزایی در تحقق امر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در بخش ترابری هوایی، گردشگری، تاکسی هوایی، امور بازرگانی، کشاورزی، منابع طبیعی و سایر موارد مرتبط با ماموریت صنعت هوایی کشور و با اتکا به تعامل و بهره مندی از امکانات و ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این دیدار که معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و مدیران آن معاونت حضور داشتند، مقرر گردید نخستین همکاری دو طرف حول محور برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی کشور در منطقه آزاد انزلی بوده که مهمترین بخش آن را می‌توان کمک سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به توسعه پژوهش‌های صنایع نوین در سطح منطقه و استان گیلان باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صید صید ماهی صیدی صید میگو سازمان صنایع هوایی هوایی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش