Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم مس رفسنجان گفت: من همیشه گفته‌ام هدف ما رسیدن به رتبه تک رقمی بوده است و امیدوارم بتوانیم بهترین رتبه ممکن را بگیریم.

علی علیزاده مدیر تیم مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره اتمام نیم فصل رقابت های لیگ برتر و کسب رتبه چهارم از سوی مس رفسنجان بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با رتبه ۴ جدول و کسب ۲۶ امتیاز نیم فصل را به اتمام برسانیم، هرچند توانایی کسب امتیاز بیشتری را هم داشتیم اما فوتبال است و هزار و یک اتفاق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها در این ۱۶ هفته فوق‌العاده بازی کردند و آخرین بازی‌مان که مقابل تیم قدرتمند سپاهان بود هم با نتیجه عالی به پایان رسید. باید بگویم نیم فصل اول کمی برایمان سخت بود، شرایط تمرینی و آب و هوایی کمی دشوار بود و اذیت شدیم اما جا دارد از مسئولان کارخانه سرچشمه تشکر کنم که زمین را برایمان مهیا کردند. 

علیزاده درباره نقل و انتقالات و تغییرات تیمش افزود: برنامه‌مان این است که در ادامه فصل با قدرت ادامه دهیم و چمن زمین هم آماده می‌شود و امیدوارم شاهد فوتبال زیبا و با کیفیت و در مرحله بعد نتیجه عالی باشیم. لیست خروج نداریم، اقای ربیعی لیستی برای خروج بازیکنا به ما نداده است ولی دو الی ۳ بازیکن در پست های هافبک و دفاع قرار است به تیم ما اضافه شود چرا که طبق صحبت‌های که با سرمربی و کمیته فنی داشتیم در پست دفاع و خط حمله احتیاجی به بازیکن نداریم. در پست هافبک و دفاع به ما چند نفر را معرفی کرده‌اند که با مدیر برنامه‌ها و باشگاه و همچنین خود بازیکنان صحبت می‌کنیم تا انشاءالله بتوانیم بازیکنان مدنظر مربی تیم را جذب کنیم.

مدیر تیم مس رفسنجان با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان تیمش گفت: فکر می‌کنم تمام بازیکنانمان خوب کار کردند و این موضوع بازمی‌گردد به مدیریت خوب آقای ربیعی و دیگر عوامل تیم که توانسته‌اند با یکدیگر یک تیم همدل، پویا ، باانگیزه و جوان‌تر از سال گذشته را آماده کنند. بچه‌های ما واقعا تلاش کردند و دلیل موفقیت تیم دور از حاشیه بودن است که حاصل زحمات کار فنی بوده است.جا دارد بگویم به این رتبه در نیم فصل هیج امتیازی نمی‌دهند و نیم فصل  دوم شرایط سخت تر است باید بتوانیم همین روند را حتی بهتر حفظ کنیم و به اهدافمان دست پیدا کنیم.

او درباره هدف مس برای پایان فصل گفت: من همیشه گفته‌ام هدف باشگاه ما رسیدن به رتبه تک رقمی بوده است. این رتبه می‌تواند از جایگاه اول تا ۹ام جدول باشد و امیدوارم بتوانیم بهترین تک رقمی را بگیریم. بله باید بگویم کدام تیم از جام باشگاه‌های آسیا و چه تیمی از قهرمانی خوشش نمی‌آید؟ ما هم دوست داریم که این اتفاقات مثبت برای تیم مس رفسنجان رقم بخورد و قطعا برای رسیدن به این اهداف تمام تیم تلاششان را می‌کنند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان علی علیزاده محمد ربیعی مس رفسنجان تیم مس رفسنجان تک رقمی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد

فجر سپاسی شیراز در بازی بزرگ هفته بیست‌ونهم لیگ یک از سد خیبر گذشت و به صعود به لیگ برتر نزدیک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

سایپا یک - چادرملوی اردکان 2

دریا کاسپین بابل یک - مس شهر بابک یک

محمدی: باشگاه‌های مس ساختار آنچنانی ندارند

داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر

خوشه طلایی ساوه یک - آریو اسلامشهر یک

شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی‌پوش ملاثانی یک

مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر

فجر سپاسی شیراز 3 - خیبر خرم‌آباد صفر

روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز

نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر

نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر

تیم خیبر خرم‌آباد با وجود شکست سنگین برابر فجر سپاسی، با 64 امتیاز در صدر جدول ماندنی شد. چادرملوی اردکان نیز پس از سه تساوی متوالی، بالأخره طعم پیروزی را چشید و با 60 امتیاز، همچنان در رده دوم ایستاد. فجر سپاسی هم با غلبه بر صدرنشین، 58 امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

نفت مسجدسلیمان نیز در خانه خود متوقف شد و با 55 امتیاز، در رتبه چهارم قرار گرفت. خوشه طلایی نیز با 16 امتیاز در قعر جدول حضور دارد. داماش گیلان و شاهین بندر عامری با 23 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم جای دارند. شهرداری آستارا و دریا کاسپین بابل هم با 24 و 23 امتیاز، رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم جدول را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی