Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمود مقامی» مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی صبح امروز در جلسه کمیته تخصصی دستگاه‌های اجرایی دهه فجر استان اظهارداشت: دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار اهمیت داشته و باید به صورت شکوهمند گرامی‌ داشته شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی بوده که بعد از روی کار آمدن این دولت، نگاه‌ مردم فراتر از زمان‌های دیگر به این دولت انقلابی است، افزود: بنابراین خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در این ایام مورد تأکید دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در ایام دهه فجر باید علاوه بر بیان مباحث پیرامون افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها و پروژه‌ها، به موضوع کارکردهایی که در راستای گام دوم انقلاب مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده مورد توجه قرار گیرد.

مقامی با اشاره به هجمه‌های دشمن برای خدشه‌دار کردن جایگاه انقلاب گفت: این موضوع ناشی از انجام‌ اقدامات کلیشه‌ای و تکراری و کم‌کاری برخی از مسؤلان بوده است.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج در ادارات و همچنین رسانه‌های فعال استان استفاده کنیم، افزود: این ظرفیت در دو حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت کمک بگیریم و در تولید محتوا در قالب‌های مختلف در مباحث مختلف برای نشان دادن اقداماتی که در طول انقلاب صورت گرفته بهره‌مند شویم.

مقامی به بیانات مقام معظم رهبری در بین مداحان و هیأت‌های مذهبی اشاره داشت و تصریح کرد: در موضوعات جهاد تبیین و جهاد خدمتگزاری باید از ظرفیت بسیج ادارات و شوراهای اقامه نماز دستگاه‌ها اجرایی استفاده شود.
وی همچنین به تأکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع دهه فجر و اینکه این دهه، دهه تجدید نیروهای انقلابی است، گفت: در دستگاه‌های اجرایی افرادی که جزو پیشکسوتان و فعالان عرصه انقلاب بوده‌اند فراوان وجود داشته که با توجه به جنس دولت و رواج تفکر شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر باید از وجود این افراد به خوبی در ادارات و جامعه برای گسترش تفکر انقلابی استفاده شود.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی به موضوع به کارگیری نیروهای جوان در برنامه‌ریزی‌های مختلف تأکید کرد و بیان داشت: جوانان همیشه تفکرات نابی دارند که باید از وجود آنها برای برنامه‌های مختلف در استان بهره‌مند شد.

مقامی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهمی که باید مدنظر دستگاه‌های اجرایی به ویژه در دهه فجر مدنظر قرار گیرد برنامه میز خدمت است، اضافه کرد: این برنامه باید در محلات و مساجد برای ارائه خدمت به مردم برگزار و از طریق بهره‌گیری از رسانه‌ها این موضوع به مردم و جامعه هدف اطلاع‌رسانی تا مطالبات مردم از نزدیک پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: با عنایت به اعلام آمادگی بسیج دانشجویی و دانشگاهیان ، برگزاری نشست مدیران با مطالبه‌گران نیز جزو برنامه‌هایی بوده که می‌تواند در ارائه نقد، پیشنهادات و انعکاس عملکرد دولت مؤثر واقع شود.
مدیر روابط عمومی استاندار خراسان‌جنوبی به اهمیت اجرای برنامه‌ها در روستاها اشاره داشت و افزود: با توجه به گزافه‌گویی‌هایی دشمنان که با هدف تخریب نظام و دولت انجام می‌گیرد باید روستاها در اجرای برنامه‌ها جزو اولویت‌ها باشند.
مقامی با اشاره به ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه‌های مختلف در دهه مبارک فجر تصریح کرد: در سطح شهر بیرجند ۸۰ مسجد فعال وجود داشته که ادارات باید در راستای مسؤلیت‌های اجتماعی خود، می‌توانند مساجد را در بحث برپایی جشن‌ها و مراسمات مختلف و نیز فضاسازی همراهی کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مقامی روابط عمومی استانداری دهه فجر خراسان جنوبی نیروهای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟