Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:54:00 GMT

رزمایش ترکیبی سپاه در منطقه شمال شرق برگزار می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۶۳۱۰

رزمایش ترکیبی سپاه در منطقه شمال شرق برگزار می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق سپاه گفت: رزمایش اقتدار حضرت فاطمه زهرا(ص) در منطقه عمومی‌ شاهرخت" حدفاصل ‌استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی در روزهای آینده برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  سرتیپ دوم پاسدار سیدحسن مرتضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه در راستای اجرای موفق وظایف خود رزمایش‌های دوره‌ای را برگزار می‌کند، اظهار داشت: در این رزمایش، ترکیبی از اقدامات برای مقابله با تهدیدات نظامی در قالب یک رزمایش مقتدرانه در منطقه عمومی شاهرخت اتفاق خواهد افتاد و همه روش‌های نوین را در این رزمایش به کار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی در عرصه نظامی جزو برترین‌های جهان هستیم و قدرت ما در مقایسه با زمان دفاع مقدس 360 برابر شده است‌.

رزمایش اقتدار بسیج در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شودبیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در شهرستان مرزی زیرکوه استقرار یافت

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این رزمایش، بیمارستان صحرایی ‌هزار عمل جراحی ‌برای مردم منطقه انجام خواهد داد که چندروزی است فعالیت خود را آغاز ‌کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق سپاه گفت: امیدواریم با تلاش اصحاب رسانه خراسان جنوبی ابعاد مختلف رزمایش را در قالب تصویر و قاب دوربین به نمایش بگذاریم.

وی ضمن ادای احترام به شهدا و علمای استان از مردم و مسئولان استان برای ایجاد فضای مناسب برای برگزاری این رزمایش قدردانی کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان