Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سفیر فنلاند در ایران گفت: با توجه به شلوغی و ازدحام شهرهای بزرگی مانند پایتخت سرمایه‌گذاران ما دوست دارند که در شهرهای نزدیک پایتخت سرمایه‌گذاری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کاری کاهیلوتو در دیدار با محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین که پیش از ظهر امروز در دفتر استاندار انجام شد، از تمایل فنلاند برای جذب نیروی کار از ایران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ارتباط مهم بین آموزش، فناوری و نیروی کار به استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها و طرح‌های کارآفرینی مبتنی بر فناوری‌های روز علاقه‌مندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به علاقه کشور فنلاند برای سرمایه‌گذاری در شهرهای نزدیک تهران گفت: با توجه به شلوغی و ازدحام شهرهای بزرگی مانند پایتخت سرمایه‌گذاران ما دوست دارند که در شهرهای نزدیک پایتخت سرمایه‌گذاری کنند.

کاهیلوتو با اشاره به سفر رئیس‌جمهور این کشور به ایران اضافه کرد: این سفر به نقطه عطف ارتباط 2 کشور تبدیل شد و به همین خاطر وزیر خارجه ما هم به زودی به ایران سفر خواهد کرد. با این حال در آغاز مسئولیت کاری خود در ایران از دولت فنلاند مأموریت دارم که روابط اقتصادی و فرهنگی 2 کشور را توسعه دهیم.

فنلاند با محدودیت جدی منابع انرژی روبه‌روست

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرآمد بودن کشورش در حوزه آموزش مجازی و فناوری گفت: به همین خاطر مأموریتم در ایران را با بازدید از شهر قزوین و دانشگاه‌ها و استارت‌آپ‌های این استان شروع کردیم.

کاهیلوتو افزود: فنلاند کشوری کوچک با فقط 5 میلیون نفر جمعیت است که اگرچه در حوزه‌های رفاه اجتماعی، صنعت و فناوری شاخص‌های بالایی دارد؛ اما با محدودیت جدی در حوزه انرژی روبه‌روست و ما در فنلاند جز آب و چوب منابع خام دیگری نداریم.

سفیر فنلاند: در کشور من هم فیلم‌های زیادی درباره مشکلات و معضلات اجتماعی ساخته می‌شودیورو 2020| برتری آماری بلژیک مقابل فنلاندیورو 2020| دی‌بروینه بهترین بازیکن دیدار فنلاند و بلژیک شد

وی با اشاره به سابقه مناسب مراودات سیاسی 2 کشور ادامه داد: شرکت‌های فنلاندی سال‌های طولانی است که با شرکت‌های ایرانی همکاری می‌کنند و بنا داریم از ظرفیت همین روابط اقتصادی برای توسعه همکاری‌ها در همه بخش‌ها بهره بگیریم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین اتحادیه اروپا اروپا استانداری قزوین اتحادیه اروپا اروپا پایتخت سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: اراده ایران و کشور های آفریقایی در جهت توسعه روابط است
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی