Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کریمه اهلبیت که بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در شهرستان قنوات قم با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خیران و نیکوکاران این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه فقر با توزیع پول در بین نیازمندان حل نمی شود گفت: رویکرد کمیته امداد برای کاهش فقر در کشور، مردمی کردن بیش از پیش این نهاد، اشتغالزایی و توانمندسازی محرومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راهبرد قرآن برای حذف فقر، پیوند اغنیا به فقرا است تأکید کرد: تخصصی کردن مراکز نیکوکاری از برنامه های مهم کمیته امداد برای بهره گیری از این راهبرد مهم قرآن است.

مسعودیان راد توجه به مسأله مهارت آموزی و اشتغال نیازمندان را ضروری عنوان و اظهار کرد: گلریزان خودجوش مردمی در شهر قنوات قابل تحسین و تقدیر است.
در این جشن باشکوه، خیران بخش مرکزی و شهرستان قنوات استان قم  با گلریزان 500 میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش مهم آموزش در حفظ و توسعه صنایع دستی، گفت: آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری سازی در این حوزه است. - اخبار استانها -

مریم جلالی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: صنایع دستی علاوه بر آن که می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک منطقه باشد، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی و تولید ثروت دارد.

وی ادامه داد: لازمه اشتغال‌زایی و تولید ثروت در این حوزه آموزش در جهت بازاریابی و تجاری‌سازی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آن دست یافت.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای صنایع دستی و آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ و صنایع دستی مناطق خود، تصریح کرد: احیای این صنایع با هدف ایجاد ثروت و معرفی هر چه بیشتر آن از جمله وظایف ما است.

جلالی دهکری ایجاد خانه‌های صنایع دستی را راهکاری در جهت تحقق این موضوع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی بتوانیم خانه‌های صنایع دستی را ایجاد و توسعه دهیم و آنها را محلی به منظور آموزش، نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه به سینه در دل اجداد و بزرگان ما وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش و پرورش منتقل کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل