Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-حبیب بن سیدهم، وکیل حقوقی و عضو کمیته دفاع از بازداشت شدگان تظاهرات 14 ژانویه در تونس از آزادی 4 زندانی که دراین تظاهرات شرکت کرده بودند خبر داد. وی گفت که فقط دو تن از بنیانگذاران ائتلاف الکرامه به نام عماد دغیج و ومنیر الواتی هنوز در زندان به سر می برند.
به گزارش خبرگزاری آریا،این وکیل خاطرنشان کرد که این دادگاه اندکی پیش طی حکمی رسیدگی به این پرونده را به جلسه 31 ژانویه موکول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6 نفر از متهمان تظاهرات 14 ژانویه صبح امروز در شعبه ششم دادگاه بدوی تونس حضور یافتند.
به دنبال مرگ یکی از تظاهرات کنندگان به نام رضا بوزیان در یکی از بیمارستان های پایتخت، تونس صحنه اعتراضات گسترده و دامنه دار شد.
مخالفان، سعید و وزیر کشور او شرف الدین را مسئول درگذشت بوزیان می دانند و معتقدند که او در حمله پلیس به تظاهرات کشته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)