Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:25:28 GMT

جهاد عظیم عصر حاضر موضوع «تبیین» است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۷۱۴۴

جهاد عظیم عصر حاضر موضوع «تبیین» است

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت‌الاسلام قمی امروز در مراسم تو دیع ومعارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ما کار خود را جدی گرفتیم، انشاالله در محل عمل این موضوع قابل رؤیت و ارزیابی است. جهاد عظیم روزگار ما تبیین است و حتی اساس برنامه راهبردی اسلام تبیین است. در این راه همه باید با هم بار را برداریم و جلو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: زحمت آقای اروجی در تهران افزون خواهد شد و آقای فوقی کار سنگینی بر دوش دارد. آقای فوقی باید بار سنگین استان اصفهان را با این حجم ظرفیت علما با کمک همه بر دوش بکشد.

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی فوقی در مراسم معارفه خود گفت: یکی از خوبی‌های سازمان تبلیغات، ظرفیت این سازمان برای ایجاد حلقه وصل بین هیئات مذهبی، فعالان و مراکز دینی است. از تمام افرادی که من را شایسته این جایگاه دانستند تشکر می‌کنم.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان اصفهان می‌گوید امیدوارم بتوانیم کار‌های ناتمام را تمام کنیم، البته آقای اروجی بسیار خوب کار کرده است. هم‌اکنون آرامش خوبی بر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان حاکم است. امروز مردم انتظار خدمت از ما دارند و می‌خواهند ما را در کنار خود ببینند.

امروز آئین تکریم حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان و معارفه حجت‌الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل جدید این سازمان با حضور حجت الاسلام محمد قمی برگزار شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی تودیع و معارفه تبلیغات اسلامی استان اصفهان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم