Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دانشگاه‌های ما تصمیمات سیاسی گرفته نخواهد شد از طرفی دانشگاه‌ها باید استقلال خودشان را داشته باشند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در واکنش به اخراج برخی از اساتید اظهار داشت: روند جذب اعضای هیئت علمی و تبدیل وضعیت آنها و ارتقای هیئت علمی آنها یک روش علمی و سیستماتیک است که در هر دانشگاه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود به استقلال دانشگاه‌ها شاید درست نباشد. هر دانشگاهی استقلال، سیستم اداری و الزامات خاص خود را دارد. باید به استقلال دانشگاه تهران احترام بگذاریم اگر مواردی باشد می‌تواند توسط ذینفعان مورد پیگیری قرار بگیرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اینگونه موارد مربوط به دانشگاه‌ها را نباید سیاسی کنیم زیرا هر دانشگاهی استقلال خاص خود را دارد. همچنین گروه‌های آموزشی و هیئت‌های علمی جذب حوزه اختیارات خود را دارند و بر اساس قواعد جاری و ساری خود تصمیم گیری می کنند.

زلفی گل گفت: در دانشگاه‌های ما تصمیمات سیاسی گرفته نخواهد شد ما هم سعی کنیم اینها را سیاسی نکنیم دانشگاه‌ها باید استقلال خودشان را داشته باشند.

منبع: ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر علوم اساتید دانشگاه دانشگاه ها وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد

خبر برکناری علی خطیر که شب گذشته اعلام شده بود، امروز به صورت عجیبی توسط رسانه رسمی استقلال اعلام شد. آبی‌ها این موضوع را در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرده و پس از مدتی نیز این خبر را از روی خروجی تمامی شبکه‌های اجتماعی خود پاک کردند.

اما پس از گذشت دقایقی، دوباره همان متن خبر قبلی مبنی بر برکناری علی خطیر توسط اعضای هیئت مدیره منتشر گردید که مشخص نیست علت پاک شدن این خبر و انتشار دوباره همان خبر با همان متن قبلی چیست.

اما نکته جالب این است که همزمان با انتشار دوباره این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال، هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک آبی‌ها نیز این خبر را پوشش داد و از انتصاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال خبر داد.

در متن اطلاعیه مالک باشگاه استقلال آمده است:

با تصمیم هیئت مدیره تیم استقلال، فرشید هاشم سمیعی، نائب رییس هیئت مدیره باشگاه، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

هیئت مدیره این تیم همچنین از زحمات علی خطیر که تا پیش از این مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال را عهده‌دار بود، قدردانی و نهایت تشکر خود را اعلام کرد.

کد خبر 848957 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم