Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - فاطمه نظرپور گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا  (س)  این موسسه  اقدام به اهدای ۱۰۰سری جهیزیه به نوعروسان سراسر استان خوزستان کرد.

او ارزش ریالی این جهیزیه‌ها را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اقلام جهیزیه شامل اجاق گاز، بخاری،  پتو،  سرویس قابلمه،  تخته فرش،  لباس شویی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بودند.

در این رزمایش که در محل مجتمع ورزشی جهان آرا انجام گرفت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان، سردار حاجتی مدیریت سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس،   جناب  نجاتی معاوت سیاسی و اجتماعی استانداری و  خانم پارسا فخر مشاور استاندار و مدیریت امور بانوان استانداری خوزستان و اسکندی نماینده محترم راه آهن جنوب و همچنین با افتخار جمعی از مادران شهدای گرامی در این مراسم حضور داشتند که با هدیه یک جلد کلام الله مجید به نوعروسان آنان را رهسپار خانه بخت کردند.

در پایان  بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به پاس ارج نهادن به مقام والای مادر از مادران شهید گرامی تجلیل و قدر دانی کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای جهیزیه آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند