Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@23:01:17 GMT

کلاهبرداری با عنوان فروش اینترنتی خودرو

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۷۳۰۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ پاشایی گفت: در پی ارجاع پرونده‌هایی به پلیس فتا یکی از استان‌های جنوبی کشور مبنی بر مشاهده آگهی در بازار‌های آنلاین با موضوع فروش خودرو و به دنبال آن کلاهبرداری از قربانیان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور گفت: متهم با معرفی خود تحت عنوان کارمند ارگان‌های دولتی و وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری کلان از شهروندان تحت عنوان فروش خودرو می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم پرونده در یکی از شهرستان‌های کشور دستگیر شد و در بازرسی از محل اختفای وی ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مورد استفاده در فرآیند ارتکاب جرم کشف شد.

از ابتدای دی امسال ۱۲ فقره کلاهبرداری رایانه‌ای در بستر بازار‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی خارجی به ارزش مالی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شناسایی و منهدم و ۱۸ نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تلفن همراه جرم خودرو رایانه فتا کلاهبرداری اینترنتی سرهنگ پاشایی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط یک تن مس را کجا می‌توان پیدا کرد؟ شکار سلاخ‌ها در کشتارگاه خودرو! کلاهبرداری‌های اینترنتی ۳برابر افزایش یافته است مرا به تیمارستان ببرید نه بازداشتگاه! شناسایی گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی کلاهبرداری میلیاردی از خریداران خودرو ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها توافق موقت ایده‌ای مجهول است تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی ایران قرنطینه فرد مبتلا به اومیکرون تاثیری در دیگر افراد ندارد بازار هشتگ های سرخ بورسی داغ شد سقوط ۱۳۰ میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای مجازی در ۱ روز وزیر کشور: ۴ میلیون زن سرپرست در کشور وجود دارد فعالان رمزارزها بعد از ریزش بازار به مک دونالد پناه می برند؟ شاخص کل با افت ۲۶هزار واحدی معاملات را به پایان برد برترین شرکت‌ های همایش رتبه‌ بندی ImI۱۰۰ مشخص شد شعار جالب سفیر برزیل: آبادان برزیلته! + فیلم ساختار احراز صلاحیت آگهی های مجازی راه اندازی شد کاهش اندک قیمت دلار در بازار آزاد رییسی دستور داد به وضعیت بورس رسیدگی شود + فیلم قیمت نفت به ۸۷ دلار رسید رشد بیش از ۱۰۰ درصدی سود عملیات واسطه‌ گری پولی در بانک اقتصاد نوین رهگیری غیرقانونی موقعیت مکانی کاربران توسط گوگل ۲۸ محصول بایوتک در کشور تولید شد آخر هفته به استان های غربی و شمالی نروید دولت در تامین ارز مشکلی ندارد شستا و بانک رفاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند ساخت سالانه یک میلیون مسکن ممکن است؟ دولت سهام ایران خودرو و سایپا را واگذار می کند گمانه زنی یارانه جدید؛ از ۱۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت چای ساز (جدول) پاسخ جهرمی به حواشی سفر رییسی به روسیه افتتاح غیر حضوری حساب در موسسه اعتباری ملل برخورد قانونی با صادرکنندگان کارت واکسن تقلبی حکم بدوی پرونده پلاسکو صادر شد مردم منتظر خبرهای خوب باشند ابلاغیه جدید بورس کالا + جزییات راه‌ اندازی قرارداد آتی «زعفران نگین» تحویل اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ وعده بهبود سرعت اینترنت به این زودی‌ها محقق نمی‌شود قیمت موتورسیکلت (لوکس ترین ها / جدول) شرکت های دارویی وارد حوزه تولید غذا شوند بابت واکسن آسترازنکا پولی نداده ایم تولید برق هسته ای به ۱۷ هزار مگاوات می رسد جزییات آخرین آمار کرونایی‌ ها در سمنان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران بی اثر شدن واکسن کرونا در مبتلایان به سرطان حق رای ایران در سازمان ملل دوباره فعال شد شرط ۳ میلیارد دلاری اکسیر جوانی شهرداری ۲۸ هزار میلیارد تومان از توسعه شهر درآمد کسب می کند افزایش بستری‌ های کرونایی در اردبیل رکورد جدید افزایش قیمت گندم در بازارهای جهانی احتمال ابتلای همه افراد به سویه اومیکرون قیمت یخچال (گران‌ قیمت‌ ترین / جدول) ممنوعیت عضویت اعضای غیرموظف هیات‌ مدیره در بیش از ۳ شرکت نوبت به قطعی گاز شهرک‌ های صنعتی رسید کاهش ارزش یورو در برابر ارزهای مرجع در آستانه آغاز پیک ششم کرونا هستیم DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه جرم خودرو رایانه فتا کلاهبرداری اینترنتی سرهنگ پاشایی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است

براساس مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، نرخ ارز که در روزهای اخیر و پس نوسانات هیجانی، یک روند کاهشی را در پیش گرفته بود با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته، معامله شد. همچنین بررسی ها از بازار نشانگر این است که تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است تا خرید آن.

به گزارش ایسنا، نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز(چهارشنبه) در قیاس با میانگین روز گذشته با مقداری نوسان افزایشی آغاز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش دلار با نرخ ۶۲ هزار تومان فروخته و با نرخ ۶۱ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو نیز در بازار غیر رسمی با قیمت ۶۷ هزار تومان به فروش رسید و با نرخ ۶۶ هزار خریداری شد.   

نرخ ارز در بازار غیر رسمی در لحظه مشاهدات میدانی از بازار در حالی است که صبح امروز دلار تا مبلغ ۶۳ هزار تومان پیش رفت و در نهایت با کاهش ۱۰۰۰ تومانی با نرخ ۶۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیز اسکناس دلار در تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران با قیمت ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان، یورو با مبلغ ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و درهم نیز با قیمت ۱۲ هزار و ۶۶ تومان معامله و به فروش رسید. علاوه بر این در این مرکز، ‌ دلار حواله‌ای با مبلغ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان و همچنین حواله درهم با مبلغ ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان معامل و خریداری شد.

صرافان: احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است

بر اساس مشاهدات بازار چهارراه استانبول امروز بیشتر فعالان و دلالان ارزی در بازار تمایل به فروش ارز داشتند تا خرید آن، البته برخی از صرافی‌ها در این میان معتقد بودند که تزریق درهم امارات در بازار موجب شده اکثر بازارهای غیر رسمی این روزها فروشنده شوند؛ چراکه احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است.

همچنین گفتنی است؛ اخیرا اجلاسی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس بانک مرکزی عربستان در ریاض برگزار شده که مقامات اقتصادی ایران نیز در آن حضور یافتند. در این راستا روز گذشته محسن کریمی - معاون بین‌الملل بانک مرکزی - که در این سفر حضور دارد، اعلام کرد: در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو شود. در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده صورت پذیرفته است که درآینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

یادآور می شود؛ پس از تعطیلات نوروزی امسال با توجه به وقوع تحولات سیاسی بازار ارز ملتهب و نوسانی شد و در مقطعی تا کانال ۷۰ هزار تومان هم پیش رفت، اما با اقدامات  انجام شده و همچنین فروکش کردن التهابات و نبود متقاضی برای خرید در بازار غیر رسمی، نرخ دلار کاهش ۱۰ هزار تومانی تجربه کرد و روند کاهشی در پیش گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول