Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ در بیست و چهارمین دوره رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) عنوان سی و هفتمین شرکت برتر ایران؛ "رتبه اول" از نظر شاخص فروش و "رتبه اول" از نظر بهره وری کل عوامل در گروه فروشگاه‌ها را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ در بیست و چهارمین دوره معرفی شرکت‌های برتر ایران که روز دوشنبه چهارم بهمن ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما و با اعلام پانصد شرکت برتر ایران برگزار شد شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش که متعلق به بخش خصوصی است به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور، سه رتبه برتر کشوری "سی و هفتمین شرکت برتر ایران"، "رتبه اول" از نظر شاخص فروش و "رتبه اول" از نظر بهره وری کل عوامل در گروه فروشگاه‌ها را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کسب عنوان "سی و هفتمین شرکت برتر ایران" و به دست آوردن دو "رتبه اول" شاخص فروش و بهره وری کل عوامل در گروه فروشگاه‌ها توسط شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با توجه به این که این شرکت تنها فروشگاه زنجیره‌ای در بین 65 شرکت برتر ایران است دستاوردی مهم و موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

شایان ذکر است سازمان ‌مدیریت‌ صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) را با ارائه آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، برگزار و تلاش می‌کند تا امکان شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور و فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور را برای مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران فراهم نماید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شرکت های برتر ایران شرکت برتر ایران رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام صیادی به مناسبت روز ماما ضمن قدردانی از خدمات جامعه مامایی در جهت ارتقای سلامت مادر و نوزاد مطرح کرد: در استان البرز بیش از یک هزار و ۲۰۰ ماما در بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۱۲ نفر در بخش خصوصی و ۹۳۱ نفر در بخش دولتی و ۶۴ نفر در بخش تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه هفته ملی ماما با شعار «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، گفت: جامعه مامایی در راستای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند. در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: این استان در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه دوم کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است. طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد.

صیادی ادامه داد: این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان البرز که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد. یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در ارتقای جامعه مامایی افزایش تعداد ماماهای شاغل در بیمارستان کمالی است تا به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

کد خبر 6096409

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه