Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی آیت‌الله رئیسی، حجج‌اسلام تقوی و حاجی‌ابوالقاسم به عضویت شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت منصوب شدند.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور به منظور تحکیم و تقویت ارتباط ریاست جمهوری با مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه، علمای بلاد، حوزه‌های علمیه و سایر شخصیت‌های روحانی، در احکام جداگانه‌ای حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی را به عضویت شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در احکام انتصاب آقایان تقوی و حاجی‌ابوالقاسم آورده است: امیدوارم با اتکال به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از تعامل و همکاری اندیشمندان و فرهیختگان این حوزه، در تحقق اهداف عالیه دولت مجدانه بکوشید. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حوزه های علمیه روحانیت ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری