Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - علیرضا جیلان امروز سه شنبه ۵ یهمن ۱۴۰۰ با حضور مدیرکل امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی و جایگزین مهرداد جوادی شد.

بیشتر بخوانید

روستایی که شما را به عمق تاریخ می‌برد

علیرضا جیلان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی معادل دکترای ایثارگری دارد و پیش از این در مسئولیت‌هایی مانند جانشین سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه بازرگانی داخلی و خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت، رییس اداره اصناف و بازرگانان اداره‌کل بازرگانی سابق، مدرس دانشگاه و مدرس مرکز آموزش بازرگانی و تدریس درس‌های مختلف در حوزه فرهنگ و هنر، بازاریابی، رسانه‌های دیجیتال، رسانه و تشریفات رسمی، رییس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی انتصاب جدید اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به نشان طلا رسید، در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی، در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان، در ۵۲ کیلوگرم محمدطا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی، در ۵۴ کیلوگرم سیدعلی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری، در ۵۷ کیلوگرم یاور سبزعلی از همدان، در ۶۰ کیلوگرم محمدصفر بیرالوند از لرستان، در ۶۳ کیلوگرم سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ۶۶ کیلوگرم امیرمحمد رستم پور از گلستان، در ۷۰ کیلوگرم محمدصالح مصباحی از لرستان، در وزن ۷۵ کیلوگرم ماهان ساجدی از مازندران و در وزن‌های منهای ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیما مختاری و عرشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو