Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلیت فروشی سینما‌های مردمی فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح فردا ۶ بهمن آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، علاقمندان با مراجعه به یکی از سامانه‌های بلیت‌فروشی «ایران‌تیک»، «سینماتیکت» و «گیشه هفت» برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بلیت فروشی چهلمین جشنواره فیلم فجر برای مخاطبان مردمی در سراسر کشور تا ۲۲ بهمن در سامانه‌های آنلاین فروش بلیت مشروط به تکمیل نبودن ظرفیت سالن‌های سینما ادامه خواهد داشت.

گفتنی است هر فرد با یک شماره تلفن همراه می‌تواند از هر ۲۲ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران، تا سقف ۲ بلیت تهیه کند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد. برچسب ها: فیلم فجر ، سینما ، جشنواره

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فیلم فجر سینما جشنواره جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی