Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه «بررسی شیوه نگارش نظام موضوعات پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌های هنر، معماری و شهرسازی» به منظور تدوین نظام موضوعات پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با حضور  شمس رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر، حمیدی فر مدیرکل پژوهش معاونت علوم انسانی و هنر، میثم چگین معاون مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر، ولی الله شالی مدیر دفتر گروه هنر و تعدادی از نمایندگان اعضای هیأت‌علمی تمام وقت رشته‌های هنر، معماری و شهرسازی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجید شمس در این جلسه با تأکید بر افزایش کیفیت در آموزش و پژوهش، گفت: وجود ۲۵ هزار عضو هیأت علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد اسلامی، بیانگر نقش این دانشگاه در آموزش عالی کشور است. اعضای هیأت علمی، سرمایه‌های انسانی دانشگاه‌ها و کشور هستند که موجب کاهش خروج جوانان، سرمایه‌های ملی و ارز از کشور می‌شود.

وی به دستاوردهای مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، اشاره و تصریح کرد: بازنگری و به روزرسانی سرفصل‌های درسی، راه‌اندازی سامانه های آموزشیار و پژوهشیار به منظور یکپارچه‌سازی مدیریت آموزش و پژوهش، فراهم کردن امکان برگزاری جلسات پیش دفاع و دفاع متمرکز و ... از جمله این دستاوردهاست.

رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت مسأله محور بودن امر پژوهش و لزوم شکل‌گیری نظام موضوعات پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی تأکید کرد و افزود: با توجه به زمان و انرژی که دانشجویان تحصیلات تکمیلی صرف انجام پژوهش‌های دانشگاهی می‌کنند، بهتر است که این پژوهش‌ها از ابتدا در جهت حل نیازها و مسائل به روز جامعه و مشکلات کشور هدایت شوند تا در امر تولید دانش و دستیابی به اهداف کاربردی‌تر بتوان از نتایج این پژوهش‌ها بهره برد.

 فاطمه حمیدی‌فر در این نشست اسناد بالا دستی کشور را مرجع تغییر و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: باید با مرجعیت این اسناد، دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاهی سرآمد و پاسخگو در راستای تمدن نوین اسلامی تبدیل شود. پایه‌های اصلی تفکر تعالی یعنی حکمی‌سازی، بومی‌سازی و بروزرسانی از سوی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تبیین شد و در تمامی فرایندهای سیاست‌گذاری، تدوین و بازنگری برنامه‌های درسی، تأسیس رشته‌های جدید و ... مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه این نشست اعضای هیأت علمی در خصوص بررسی فرصت ها و محدودیت‌ها در نگارش نظام موضوعات پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌های هنر، معماری و شهرسازی به بحث، تبادل نظر و ارائه راهکارهای اجرایی پرداختند. 

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1127167 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی کاربردی کردن پایان نامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کاربردی کردن پایان نامه برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مطالعات هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان


هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان با صدرنشینی دانشگاه آزاد همراه بود.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته دوم هجدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان دیروز با برگزاری چهار دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

نتایج هفته دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۹ / پاس فراجا ۹
دانشگاه آزاد اسلامی ۲۲ / توسعه نیشکر خوزستان ۶
پاس فراجا ۲۲ / آوای رزم WMMF شش
پاس فراجا صفر / بیمه تعاون ۲۸


رده بندی هجدهمین دوره سوپر لیگ کاراته مردان تا پایان هفته دوم به شرح زیر است:

۱- تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۴ مسابقه؛ ۱۲ امتیاز تیمی و ۸۵ امتیاز انفرادی
۲- تیم پاس فراجا با ۵ مسابقه؛ ۹ امتیاز تیمی و ۷۵ امتیاز انفرادی
۳- تیم بیمه تعاون با ۲ مسابقه؛ ۶ امتیاز تیمی و ۵۳ امتیاز انفرادی
۴-تیم رعد پدافند هوایی همدان با ۲ مسابقه؛ ۳ امتیاز تیمی و ۲۷ امتیاز انفرادی
۵- تیم توسعه نیشکر خوزستان با ۳ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و ۳۱ امتیاز انفرادی
۶- تیم آوای رزم wmmf با ۳ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و ۹ امتیاز انفرادی
۷- تیم هشتمین خورشید خراسان رضوی با ۱ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و صفر امتیاز انفرادی

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است