Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه قداست مرزها به واسطه حضور مرزبانان در مرزهاست، گفت: امکانات متناسب با وضعیت مرزی به مرزبانان اختصاص یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان مرزبانی استان کردستان از امنیت بسیار مطلوب مرزهای کردستان تمجید کرد و اظهار داشت: مرزبانان افتخار ملت مسلمان ایران هستند چراکه به راستی این مردان بزرگ و بی‌ادعا پیروان راه شهداء در دفاع از حریم مرزهای کشور اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش موثر مرزبانان در امنیت مرزهای کشور اشاره کرد و افزود: مرزبانان علی‌رغم جغرافیای خشن مرزهای استان و شرایط سخت جوی با ایثار و فداکاری از مرزها مراقبت و پاسداری می‌کنند که این اقدام جهادی دارای اجری عظیم در نزد خداوند متعال است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه امکانات باید متناسب با وضعیت مرز اختصاص یابد، تصریح کرد: می‌طلبد همه دستگاه‌های مسئول در حوزه مرز نیز نقش خود را در این زمینه به طور کامل ایفا کنند.

وی به نقش مرزبانی در مبارزه با کالای قاچاق اشاره کرد و گفت: قاچاق کالا ضربه مهلکی برای اقتصاد و تولید ملی است و عرضه تولیدات داخلی را به مخاطره می‌اندازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می‌تواند موجب رونق اقتصادی و امنیت بیشتر شود، عنوان کرد: خوشبختانه مرزبانان دلاور با مبارزه با کالای قاچاق، ضامن تحقق این شعار بوده و در این راستا نقشی بی‌نظیر دارند.

کوچک‌ترین تحرکات و قانون‌شکنی در مرزها پاسخ محکم مرزبانان را به‌دنبال دارد + فیلماشراف کامل مرزبانی بر مرزهای ایران و عراق/ رصد تمام تحرکات دشمن + فیلم

وی اعتماد حداکثری مردم به مرزبانی را بزرگترین سرمایه در برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه اسلامی خواند و یادآور شد: راز موفقیت نیروهای مرزبانی، مهرورزی نسبت به مرزنشینان و در کنار مردم بودن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان  با ذکر اینکه قداست مرزها به واسطه حضور مرزبانان در مرزهاست، افزود: مرزبانی از مرزهای کشور به ویژه استان کردستان کار بسیار مهم، شایسته و ارزشمند است. مرزبانان نیز همچون سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظان گمنام کشور و استان هستند که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، لحظه‌ای از تلاش، ایثار و جانفشانی دست بر نمی‌دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه مرزبانان در سرما و گرمای تابستان و زمستان همه سختی‌ها را به جان خریده تا امنیت مرزها را تأمین کنند، یادآور شد: امنیت پایدار کنونی مرزها و نقطه به نقطه استان کردستان را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت های مرزبانان و همه متولیان امنیت در کردستان هستیم.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف سه شناور باری حامل بیش از ۱۱ میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن کشف انواع لوازم خانگی قاچاق‌ ۵ متهم دستگیر شد. - اخبار استانها -

سرهنگ عبدالله خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، رصد و پایش شناورها در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر را مستمر و دائم دانست و اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است تصریح کرد: مرزبانان در همه سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس شبانه‌روز حضور دارند و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش تجهیزات و ناوگان این مجموعه برای حضور در اعماق مختلف دریایی خبر داد و بیان کرد: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و با مشارکت مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد می‌کنند.

خسروی از برقراری امنیت پایدار در نوار ساحلی استان بوشهر و مرز دریایی خلیج‌فارس خبر داد و تصریح کرد با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند 3 فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی با اشاره به کشف انواع محموله‌های قاچاق از این 3 شناور گفت: از شناورهای توقیف شده انواع کولر گازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه مرزبانان ضمن توقیف سه فروند شناور 5 متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌ها ارزش کالای قاچاق کشف شده از 3 شناور توقیفی 11.3 میلیارد تومان است.

خسروی ضمن تقدیر از همکاری مردم همیشه در صحنه استان بوشهر افزود: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنها است و در این راستا ضمن مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی ، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضایی با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه