Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره عنوان‌دار کشتی آزاد جهان و المپیک، گفت: احتمال دیدار دوستانه با آمریکا وجود دارد اما آمادگی کشتی‌گیران در حد مسابقات جهانی نیست.

به گزارش ایسنا، حسن یزدانی، دارنده یک طلا و یک نقره کشتی آزاد المپیک و ۳ طلای جهان در مورد شرایط خود پیش از مسابقه دوستانه با آمریکا اظهار کرد: در حال حاضر در اردوها تمرین کرده و برای مسابقات دوستانه با آمریکا که ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود در حال آماده سازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال رفتن یک تیم به آن‌جا وجود دارد. نسبتا از آمادگی خوبی برخوردار هستیم اما این آمادگی در حد مسابقات جهانی و المپیک نبوده چرا که مسابقات دوستانه و تک کشتی است. امیدوارم که اتفاق خاصی رخ ندهد و ورزشکاران بتوانند کشتی خوبی را به نمایش بگذارند.

یزدانی که در سری جدید برنامه کشتی رادیو ورزش با اجرای صدرالدین کاظمی صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که در سال ۲۰۲۲ در چه مسابقاتی شرکت می‌کند؟ عنوان کرد: در ابتدا هدف من مسابقات جهانی است. با توجه به شرایط بدنی خود، در صورت ایده‌آل بودن و تشخیص مربیان اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم حتما در کنار آنها خواهم بود. مسابقات جهانی به دلیل زودتر برگزار شدن نسبت به بازیهای آسیایی، بهتر است. در سنگین وزن‌ها به نسبت سبک وزن‌ها، حریفان آسیایی عقب تر بوده و کشتی‌گیران کشورمان نسبت به سایر رقبا در آسیا بهتر هستند. البته نظرات کادر فنی در این خصوص حائز اهمیت است.

دارنده ۳ طلا، یک نقره و یک برنز جهان از فشار روانی خود بعد از پیروزی برابر دیوید تیلور آمریکایی گفت: فشار روانی قطعا کمتر شده و توانستم یک کار نیمه تمام را به لطف خدا و دعای مردم تمام کنم. خیلی از هواداران و علاقه‌مندان این رشته به دنبال این بودند که این کشتی‌گیر آمریکایی را شکست دهم. من توانستم نیمی از انتظارات را جبران نمایم. امیدوارم در مسابقات آتی دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنیم.

او با اشاره به شرایط بدنی خوب خود در خصوص ادامه دادن این مسیر خاطرنشان کرد: امیدوارم از لحاظ روحی و روانی برای مسابقات آمادگی لازم را داشته باشیم. من هدفم تا المپیک ۲۰۲۴ هست. تا زمانی که بتوانم کمکی به تیم ملی کنم، در این بازه زمانی از هیچ چیزی دریغ نخواهم کرد. در این سال‌ها تمام تلاشم بر این بود تا پله به پله قدم بگذارم. اگر بعد از سال ۲۰۲۴ هم بدنم پاسخگو باشد و بتوانم کشتی بگیرم قطعا این کار را انجام می دهم. هر سال به صورت شخصی یک هدف جهانی و یا آسیایی را برای خود در نظر می گیرم. یک ارزشیابی هم برای المپیک ۲۰۲۴ انجام می دهم تا یک مدال خوشرنگ به مردم کشور هدیه دهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن یزدانی دیوید تیلور مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

به گزارش ایسنا، حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند. یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899230

دیگر خبرها

  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد