Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری در نشست هیئت امنای پارک پتروشیمیایی بروجن و پارک اوره رزینی لردگان گفت: موقعیت در نظر گرفته شده برای احداث پارک پتروشیمیایی بروجن و پارک اوره رزینی لردگان به علت همجواری با استان خوزستان و اصفهان مطلوب است، با راه‌اندازی این دو واحد صنعتی در استان برای بخش قابل توجهی از افراد اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه صنعت می‌تواند گام موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای افراد جویای کار در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری باشد.

بیشتر بخوانید

نرخ بالای بیکاری از مهم‌ترین معضلات چهارمحال و بختیاری

برای حل مشکلات احداث پارک پتروشیمیایی در بروجن و پارک اوره رزینی در لردگان باید به‌دنبال راه میانبر بود، باید تمامی دستگاه‌های متولی برای تسریع روند احداث این پارک همکاری لازم را داشته باشند.

قبل از آغاز احداث پارک پتروشیمیایی در بروجن باید تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها اندیشیده شود، در شهرستان بروجن با بحران آب مواجه هستیم، بنابراین باید محدودیت‌ها در تخصیص آب در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل صمت به‌سرعت روند اخذ مجوزات برای احداث پارک اوره رزینی در لردگان و پارک پتروشیمیایی در بروجن را پیگیری کنند، می‌توان این پروژه‌ها را در لیست کلنگ‌زنی‌های سفر ریاست‌جمهوری قرار داد.

یکی از عوامل توسعه در کشور‌های پیشرفته استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، بنابراین باید جذب سرمایه‌گذار در احداث واحد‌های صنعتی که منجر به ایجاد اشتغال می‌شود، مورد توجه قرار بگیرد.

سرعت در راه‌اندازی پارک پتروشیمایی بروجن و پارک اوره رزینی لردگان بسیار مهم است، نرخ بیکاری و آمار مهاجرت در این شهرستان‌ها بالا است، بنابراین ایجاد شغل پایدار باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی ایجاد اشتغال پارک پتروشیمیایی احداث پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود