Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:43:59 GMT

روند رو به رشد پرسپولیس در نیم فصل اول

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۷۸۷۵

مرور بازی های پرسپولیس در 15 بازی ابتدایی لیگ امسال نشان از روند رو به رشد این تیم داشته است

پرسپولیس روند رو به رشدی را از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس هر چه از بازی های لیگ برتر گذشت عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت تا بسیاری از اهالی فن معتقد باشند نتایج دور از انتظار این تیم در بازی های ابتدایی به واسطه شکست سنگین سرخ ها مقابل الهلال و حذف از بازی های لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس بعد از دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان که به حذف این تیم از آسیا انجامید، وارد رقابت های لیگ برتر شد و در همان بازی ابتدایی موفق شد در اهواز با نتیجه سه بر یک فولاد را شکست دهد. درخشش بازیکنان تازه وارد این تیم در همان بازی ابتدایی باعث شد توقعات از آن ها به شکل زیادی افزایش پیدا کند در حالی که سرخ ها هنوز نتوانسته بودند جای خالی بازیکنان جدا شده خود به ویژه نوراللهی و کنعانی زادگان را پر کنند.

 پرسپولیس در دو بازی ابتدایی در لیگ 21 و بعد از دو برد مقابل فولاد و نساجی، اولین شکست فصل را مقابل آلومینیوم در اراک تجربه کرد. شکستی که همچنان پرسپولیسی ها آن را نتیجه اشتباه داوری می دانند اما درنهایت شوک سنگینی را به مجموعه وارد کرد. شوکی که باعث مساوی پیاپی در دو بازی بعدی باشد. پرسپولیس در دو بازی بعدی خود مقابل گل گهر و مس رفسنجان با نتیجه مشابه و مساوی یک بر یک متوقف شد تا در 5 هفته ابتدایی لیگ صاحب دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی شود. 

در ۵ هفته دوم رقابت های لیگ، یحیی و شاگردانش ابتدا دو برد شیرین خانگی مقابل نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان کسب کردند و سپس در دربی بزرگ پایتخت مقابل استقلال به مساوی بدون گل رسید. هوادار تیم ته جدولی آن مقطع لیگ حریف بعدی پرسپولیس بود که سرخ ها خلاف انتظارات موفق به شکست این تیم نشدند تا موج جدیدی از انتقادات علیه آن ها ایجاد شود. مساوی که باعث شد پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد هرچند در بازی بعدی مقابل پیکان برد شیرین سه بر یک را کسب کرد.

پرسپولیس پس از گذشت ۱۰ هفته از رقابت های لیگ برتر، در چارچوب یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی و در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ویستاتوربین قرار گرفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

اما پس از این پیروزی پرسپولیس 5 هفته انتهایی نیم فصل اول لیگ را برگزار و با نتایجی که کسب کرد نشان داد روندش کاملا رو به بهبود است. پرسپولیس در این 5 بازی صاحب 4 پیروزی و یک مساوی شد تا شاگردان یحیی در بهترین شرایط ممکن لیگ را به نیمه برسانند. ضمن اینکه پرسپولیس در اصفهان و در چارچوب رقابت های جام حذفی موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد.

در مجموع پرسپولیس در 8 بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی، موفق به کسب 7 پیروزی و یک مساوی شد که تنها مساوی نیز مقابل تیم پدیده رقم خورد.

17 گل زده و تنها 2 گل خورده نیز ماحصل عملکرد شاگردان یحیی در این 8 بازی بوده است تا مشخص شود پرسپولیس در نیم فصل اول روند کاملا رو به رشدی داشته و هواداران این تیم همچنان امیدوار به تقویت تیم شان در نیم فصل هستند تا همچنان مدعی اول کسب جام باشند.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش نیکبخت: مسعود سلطانی فر و پسر گلش پرسپولیسی بودند! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  پس از آزمون و نوراللهی، حاج صفی نیز به کرونا مبتلا شد؛ دعوت سروش رفیعی به تیم ملی کاهش 25 درصدی حقوق رونالدو در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بنر هواداران فیورنتینا در اعتراض به پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس: گوژپشت آشغال!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ابتدایی لیگ برتر دو بازی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم

سرمربی زنبورها در مصاحبه‌اش تمایلی به تمجید از بازیکنانش نشان داد. او انتظار دارد تیمش در پاریس عملکرد امروز را تکرار کند. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی دورتموند ادامه دارد. 

دورتموند با پیروزی 1-0 در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ضمن به ارمغان آوردن سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا برای بوندسلیگا، حضورش در فصل آینده این رقابت‌ها را نیز نهایی کرد. زنبورها در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتند، با تک گل نیکلاس فولکروگ به برتری رسیدند تا دست پر به استقبال بازی هفته آینده بروند. ادین ترزیچ در اولین واکنش به بازی گفت:

پیروزی بسیار خوبی مقابل تیمی بود که در مرحله گروهی هم سعی داشتیم شکستش دهیم. عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تیمی بود. باید به این نحو بازی کنیم و راهی ومبلی شویم. هنوز شایسته تعریف و تمجیدها نیستیم، نیمی از راه باقی مانده و کارهایی برای انجام وجود دارد. پیروزی امروز یک مزیت کوچک است که ما برای خود به دست آورده‌ایم. می‌دانیم که بازی هفته آینده بسیار نزدیک خواهد بود. اما اگر تصمیم بگیریم که نمایش امروزمان را داشته باشیم، فرصت خوبی در آنجا خواهیم داشت. اگر در پاریس به پیروزی برسیم و صعود کنیم، آن موقع زمان جشن خواهد بود. امیدوارم آن بازی نه فقط یک بازیکن، بلکه از چند نفر تمجید کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی