Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - امیر حسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با مادر شهیدان فهیمی در شیراز گفت: به لطف وجود و دعای مادران شهدا، دشمنان تا امروز نتوانستند برنامه‌های خود را علیه کشور پیش ببرند و مادران شهدا مظهر و تجلی ایثار و استقامت هستند.

شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی به ترتیب در عملیات‌های قدس ٣ سال ٦٤، انفجار زاغه مهمات در کازرون سال ٦١ و حسین که جانباز ٧٠ درصد بود سال ٩٥ به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور همچنین با محمد محمودی جانباز ٧٠ درصد در شیراز دیدار کرد.

محمد محمودی دی ماه سال ٦٦ در عملیات کربلای ٥ از ناحیه نخاع و گردن جانباز شد.

این جانباز تنها درخواستی که از رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور داشت این بود که با رهبر انقلاب دیدار داشته باشد و دست ایشان را ببوسد.

در این دیدار از همسر این جانباز نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران مادران شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است

محمد حسین طیبی دونده ماراتن  در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی ماراتن ازمیر ترکیه اظهار کرد: پنجمین دوره ماراتن بین‌المللی ازمیر با اوج هیجان به پایان رسید، زیرا ورزشکارانی از سراسر جهان گرد هم آمدند تا توانایی خود را در خیابان‌های ازمیر به نمایش بگذارند با پس‌زمینه‌ی "Kültürpark "که محیطی زیبا را فراهم می‌کند.

او افزود: در رده مسابقات جاده‌ای بین المللی، ماراتن ازمیر آوک، معتبر با برچسب معتبر جهانی دوومیدانی، مشارکت چشمگیری از ۵۶۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور مختلف را به خود اختصاص داد. از حرفه ای‌های باتجربه گرفته تا آماتور‌های مشتاق، دوندگان با هر پیشینه‌ای گرد هم آمدند تا چالش این ماراتن بزرگ را انجام دهند. این مسابقات در ۲ بخش برگزار شد.

این دونده ادامه داد: بخش اول ۱۰کیلومتر گروه مردان و زنان و در بخش دوم ۴۲کیلومتر (دوی ماراتن) در دو گروه زنان و مردان انجام شد. همچنین بخش ۱۰ کیلومتر مسابقات ماراتن ازمیر بستری را برای دوندگان باتجربه و تازه وارد فراهم کرد تا استعداد‌های خود را به نمایش بگذارند. هدف بنده در این ورزش رسیدن به بهترین زمان‌های خود و شکستن رکورد‌های استقامت ایران هست. متاسفانه در کشور ما هیچ حمایتی نه از سوی فدراسیون‌ها و حتی نه از سوی وزارت ورزش و جوانان کشور مان انجام نمی‌شود.

او افزود: در رشته ۱۰کیلومتر متاسفانه دچار اشتباه شدند مسئولان برگزار کننده و به همین دلیل زمان‌های مشخص و درستی از ورزشکاران برتر ثبت نکردند. من زمان اصلی خودمو از فیلمی که به دستم رسید متوجه شدم.  متاسفانه روز مسابقه بنده ساعتم دچار مشکل شد و به درستی کار نکرد. من  با هزینه‌ی شخصی البته با حمایت اسپانسر به این مسابقات رسیدم و شرکت کردم. حس  میکنم واقعا دردناک باشد که یک کشوری به این وسعت  و پر قدرت، قهرمانش هیچ حمایتی از سوی مسئولان کشور نشود و فقط سرزنش و تحقیر شود.  این دور از عدالت است.  

طیبی بیان کرد: شاید باورش برایتان سخت باشد، من  به عنوان یک قهرمان ملی و عنوان دار در سطح آسیایی عنوان دومی آسیا و دارای عنوان ششم  جهان در ماده‌ی نیمه ماراتن که به مسافت۲۱کیلومتر هست را در کارنامه‌ی خودم دارم، اما من برای ورود به ورزشگاه‌های دوومیدانی  همیشه دچار مشکل هستم. به من اجازه نمی‌دهند که وارد ورزشگاه شوم، چون می‌گویند عضو تیم ملی نیستم.   این موضوع برای من خیلی جالب است. من در سوابق ورزشی خودم عضو ۳تا تیم ملی دیگه هم بودم. در رشته‌ی شنا،  اعزام به مسابقات وتورنمنت‌های بین المللی و عناوین متعددی را در این رشته  در دوران نونهالی و نوجوانی در سطح کشور سالیان سال داشتم. همچنین در رشته‌ی سه گانه ملی پوش بودم و عنوان دومی آسیا و مقامی پنجمی مسابقات قهرمانی جوانان اروپا رو در کارنامه‌ی خودم دارم و رکوردار جوانان ایران هم بودم. زیر مجموعه‌ی همین رشته، ورزش دو گانه هم ملی پوش بودم و سابقه گرفتن سهمیه جهانی امریکا رو در کارنامه‌ی خودم دارم. علاوه بر این،  رشته‌ی دوچرخه سواری  سابقه‌ی دعوت در اردوی ملی رو در کارنامه ورزشی خودم دارم.

محمد حسین طیبی در مسابقات دوی ماراتن  با زمان ۳۰:۴۶ در رده مردان قهرمان شد و احمد سیوچی و بدری شیمشک پس از او به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند. در همین مسابقه ۱۰کیلومتر ماراتن  ازمیر در بخش زنان، توگچه کاراکایا، ناتالیا قهرمان و اوزلم ایشیک به عنوان نفر دوم و سوم ظاهر شدند و سرعت و استقامت خود را در این دوره چالش برانگیز به نمایش گذاشتند.

مسابقه ۴۲ کیلومتری، آزمون واقعی استقامت و مهارت، شاهد رقابت شدیدی بین ورزشکاران نخبه‌ای بود که برای کسب افتخارات برتر رقابت می‌کردند. ویتالیس کیبیووت دونده کنیایی در نمایشی از قدرت و اراده پیروز شد و با زمان قابل توجه و خاصی ۰۲:۱۱:۰۸ از خط پایان به عنوان نفر نخست گذشت. دونده  اتیوپیایی با زمان ۰۲:۱۳:۴۲ مقام دوم را به دست آورد، در حالی که ورزشکار کنیایی  با زمان ۰۲:۱۳:۴۷ به مقام سوم دست یافت.

در بخش زنان ورزشکار اتیوپیایی قدرت خودش را  به خوبی نمایش داد و با تسلط بر کورس، مدعی پیروزی با زمان چشمگیر ۰۲:۳۷:۲۶. دونده اتیوپیایی با زمان ۰۲:۴۲:۱۰ و سوگورو اوکتابه از ژاپن که با زمان ۰۲:۴۳:۱۶ به مقام سوم دست یافت، فاصله چندانی با آنها نداشت.

علیرغم مواجهه با شرایط نامساعد جوی، از جمله وزش باد شدید در بخش‌های خاصی از مسیر، مقاومت و اراده ورزشکاران قابل ستایش بود، زیرا آنها خود را برای دستیابی به بهترین زمان‌های شخصی و فتح بهترین عناوین (مقام) سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

این ماراتن که توسط "Avek Otomotiv" حمایت می‌شود، از حمایت گسترده جامعه محلی و مشاغل برخوردار شد و "Sidrex"،" İzmirli"، "SPX"، "Kula Doğal Maden Suyu"و "Thera Vita" از جمله حامیان مهمی بودند که در موفقیت این رویداد سهیم بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد