Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" تأکید کرد که «دیوار شیشه‌ای» قرار بود ساخته شود تا داستان واقعی میهمانان برنامه «ماه عسل» را به تصویر بکشد اما این اتفاق نیفتاد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها علی‌اکبر تحویلیان مشغول به ثمررساندنِ سریال «از سرنوشت» است. بیشترین شهرتِ او در کسوت تهیه‌کنندگی به مجموعه اپیزودیک «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» برمی‌گردد؛ این مجموعه بلندترین سریال اپیزودیک تلویزیون به شمار می‌رود که مخاطبان خودش را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در کارنامه‌اش ساخت آثار دیگری به‌نام‌های چند قدم نزدیک‌تر، بیم موج و... را داشته است.

اولین سؤال ما از این تهیه‌کننده درباره ادامه همین اپیزودها بود که آیا قرار است دوباره این داستان‌های اپیزودیک با موضوعات دینی، اخلاقی و مذهبی ساخته شوند؛ او در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: ما خودمان دوست داشتیم باز هم این کارها را بسازیم، طرح‌مان را ارائه دادیم خیلی پیگیری نشد. در واقع سبکِ کارهای تأثیرگذار و برگرفته از جامعه که با بودجه‌های کمی ساخته می‌شوند.

وی افزود: قرار بود سال 1388، اپیزودهای «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در قالب 360 قسمت ساخته شود اما در نهایت 250 قسمته شد. یکی از اهدافِ ما کشفِ‌استعدادهای جدید چه جلوی دوربین و چه پشت دوربین بود؛ امروز جای چنین سریال‌ها و برنامه‌های تأثیرگذاری خالی است، باید ببینیم خودِ عوامل و دست‌اندرکاران امر چه تصمیمی دارند.

تحویلیان درباره ساختِ‌ سریالی با موضوع داستان‌های واقعی برگرفته از میهمانان برنامه «ماه عسل» گفت:‌ ما در میان طرح‌هایی که ارائه دادیم یکی از آنها «دیوار شیشه‌ای» نام داشت؛ با قالب اپیزودیک چندین قسمته مثل "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" (200، 300 اپیزود) اما با داستان‌های متفاوت و واقعی ساخته شوند. در واقع داستان‌های واقعی روایت شده میهمانانِ برنامه «ماه عسل» به تصویر کشیده شود. داستان‌هایی که حتماً عبرت‌آموز و درس‌آموزند. اما با تغییرات مدیریتی که در سازمان صدا و سیما ایجاد شد هنوز اتفاقی برای تولید این مجموعه نیفتاده است.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: شبکه‌ها اگر بخواهند این چنین کارهایی بسازند، روایت‌های دینی و اخلاقی همیشه وجود دارند؛ نه دین عوض می‌شود و نه خصلت‌های انسانی! اگر قرار باشد امروز «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» جدیدی بسازیم یا سریال‌های اپیزودی و یا کوتاه تلویزیونی، روایت‌های دینی و اخلاقی زیادی وجود دارد که به آنها بپردازیم، اما شکل پرداخت باید متناسب با جامعه امروز باشد.

چند عکس از سریال جدید شبکه سه + معرفی چهار بازیگر«جناب عالی» به پلتفرم می‌رود یا سریال نوروزی شبکه سه می‌شود؟ + عکسماجرای کتک‌زدن بازیگران توسط حمید لولایی/ نقشی که در سریال "سربداران" پخش نشد+ فیلمپلیس پیگیرِ سرقت از سریال "طلاق" شد/ سارقان به دلارهای تقلبی هم رحم نکردند!ماجرای زخمی شدن خانم بازیگر در صحنه فیلمبرداری/ مرجانه گلچین را به سریال «آینه» معرفی کردم + فیلماعلام آمادگی سازمان اوج برای کمک به پروژه حضرت موسی(ع) / 30 سریال در دست داریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی سریال رسانه ملی سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ماه عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • «حشاشین» سریالی بر اساس تحریف تاریخ است
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس