Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی سیاسی یمن با انتشار بیانیه‌ای به امارات درباره حملات ویرانگر بیشتر هشدار داد.

خبرگزاری میزان - شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‎ای با بیان اینکه «عملیات طوفان ۲ یمن» به اهداف خود در عربستان و امارات دست یافت، اعلام کرد که این عملیات در پاسخ به جنایات متجاوزان و به عنوان تنبیهی برای آن‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش المسیره، شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه خود از ارتش، کمیته‌های مردمی، یگان‌های موشکی و پهپادی این کشور خواست تا تلاش خود را برای انجام عملیات کیفی متمرکز و بازدارنده علیه متجاوزان به یمن، افزایش دهند.

این بیانیه می‌گوید «همه کسانی که از تاریخ یمن بی اطلاع هستند، امروز باید در محاسبات خود بازنگری کنند؛ این پیام‌ها تنها نوک کوه یخ طوفان راهبردی یمن است که همه توطئه‌های آمریکایی و صهیونیستی را نابود می‌کند.»

در خبری دیگر، «طه المتوکل»، وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن، گفت که شمار تلفات حمله اخیر ائتلاف سعودی به یک زندان در شهر «صعده» به ۹۱ کشته و ۲۳۶ مجروح رسیده است.

بیشتر بخوانید: عملیات نیرو‌های یمنی علیه پایتخت امارات و استان جازان عربستان سکوت نهادهای بین المللی در مقابل نسل کشی ائتلاف ضد یمن

به گفته وی، «وزارت بهداشت یمن از ابتدای دی ماه و موج اخیر تشدید تنش‎ها، جان باختن ۱۵۰ شهروند و زخمی شدن ۳۵۰ تن دیگر را که در بیمارستان‌ها تحت مداوا قرار گرفتند، ثبت کرده است.»

همچنین «عبدالمحسن طاووس»، دبیرکل شورای عالی امور بشردوستانه یمن، نیز گفت «حمله به زندان بر اساس قوانین بین المللی ممنوع است.»

«محمد جابر عوض»، فرماندار صعده نیز خواستار تشکیل کمیته تحقیقات بین المللی و محاکمه قاتلان و دستور دهندگان این جنایت شد و گفت که زندان مورد نظر توسط کمیته بین المللی صلیب سرخ بازدید شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن امارات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امارات یمن امارات شورای عالی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس تایید رسانه‌های محلی، شمار قربانیان فرونشست بخشی از بزرگراهی در استان گوانگ‌دونگ چین به ۴۸ نفر افزایش یافته است.

این حادثه دیروز (چهارشنبه) و ناشی از رانش زمین در بخش «چایانگ» بزرگراه ماژووا رخ داد. به نوشته شینهوا، فرونشست مسافتی به طول ۱۷.۹ متر و منطقه‌ای به وسعت ۱۸۴.۳ مترمکعب را دربرمی‌گیرد.

شینهوا همچنین اعلام کرده است که تاکنون دست کم ۴۸ نفر در این حادثه جان باخته و چندین تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند. شمار قربانیان دیروز ۲۴ نفر اعلام شده بود.

کد خبر 6095219

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است