Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - فریبا بهرامی گفت: این مراسم هشتمین جشن گلریزان ویژه بانوان در سطح استان کرمان است که طی برگزاری جشن‌های قبلی، ۳۸ مددجوی زن از سطح زندان‌های استان کرمان  با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان آزاد شدند. 

به گفته او در حال حاضر ۹ مددجوی زن در سطح زندان‌های استان کرمان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان، حدود ۲ میلیارد تومان نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم بهرآسمانی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان  گفت: به فرموده پیامبر اکرم (ص) هر کس گره از کار بنده‌ای از بندگان خدا باز کند، خداوند گره از کار او باز می‌کند؛ بنابراین باید برای داشتن یک جامعه ای سالم تلاش شود تا یک زن یا مادر که ستون اصلی خانواده است و به صورت ناخواسته وارد زندان شده با حمایت و کمک خیران خصوصا بانوان از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود باز گردد.

در ادامه این مراسم طباطبایی گفت: مهم ترین پایه و بنیان یک خانواده اسلامی مادر است و  از دامن زن مرد به معراج رسید؛ پس نباید این مهم ترین اصل خانواده از بین برود یا تخریب شود که تبعات اجتماعی زیان باری را برای جامعه در بر دارد.

او گفت: ۳۸ زندانی زن طی سال های گذشته با کمک ستاد دیه استان کرمان و با حمایت و کمک خیران از زندان آزاد شدند. 

  استاد حوزه و دانشگاه می گوید: باید سلامت و امنیت روحی و روانی یک مادر در جامعه تامین شود و این موضوع، نیاز به آموزش و برنامه ریزی  به همت تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها در سطح یک جامعه دارد. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد

ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری آئین روز ملی قنات با حضور جمعی از کشاورزان دشت بهریار شهرستان دلیجان خبر داد.

محمود مرادی امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: کشاورزان در این مراسم به مناسبت  گرامیداشت روز ملی قنات ایرانی، مظهر قنات تاریخی بهریار را به امید فزونی برکت، گلریزان و گلاب افشان کردند.

وی گفت: ایرانی‌ها با ابداع فن قنات در سرزمین نیمه خشک ایران بزرگترین تمدن‌ها را ایجاد کردند و در واقع با مدیریت منابع آب آبادانی را به ارمغان آوردند، لذا وظیفه همه ما این روزها حفاظت از این میراث معنوی است تا نسل‌های آینده از ما به نیکی یاد کنند.

او با بیان اینکه قنات بهریار به عنوان یک اثر ارزشمند تاریخی مربوط به دوره صفوی در تاریخ یکم اردیبهشت ۱۳۹۴ به شماره ۳۱۲۳۸ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، افزود: امسال مراسم روز ملی قنات برای سومین سال متوالی در راستای انجام مقدمات ثبت جهانی این میراث ارزشمند تاریخی دلیجان برگزار شد.

مرادی افزود: قنات بهریار یکی از کهن‌ترین میراث ارزشمند شهر دلیجان است که با تلاش سعید اصغری، محقق و تاریخ نویس دلیجانی در میراث ملی کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: متاسفانه قنات بهریار حال خوبی ندارد و لازم است مدیریت شهری دلیجان این مهم را درک کند که یکی از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شهر در معرض نابودی است و باید اقدامات ضروری برای نجات آن را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام    

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر