Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@21:43:42 GMT

تصمیمی که ستاره «بازی تاج و تخت» را عصبانی کرد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۸۳۴۰

تصمیمی که ستاره «بازی تاج و تخت» را عصبانی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

دیزنی قرار است نسخه لایو اکشن انیمیشن «سفید برفی و هفت کوتوله» را بازسازی کند.

همه از ایده بازسازی «سفید برفی» خیلی هیجان زده نیستند، به ویژه پیتر دینکلیج بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» که در یک برنامه از بازسازی «سفید برفی» که تصویری منفی از کوتاه‌ قامتان نمایش می‌دهد، انتقاد کرد.

دینکلیج در این رابطه گفت: «ریاکاری های زیادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به معنای واقعی و به صورت آشکاربه هیچ کس توهین نمی شود، اما زمانی که آنها برای انتخاب یک بازیگر لاتین به عنوان سفید برفی تا این اندازه به خودشان مغرور شدند و احساس کردند کار مهم و قابل توجهی انجام دادند، کمی متعجب و شوکه شدم. شما در یک جنبه پیشرو عمل می‌کنید و در عین حال با روایت داستان هفت کوتوله‌ای که در غار زندگی می‌کنند، به عقب گام برمی‌دارید.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازی تاج و تخت پیتر دینکلیج سفید برفی سفید برفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم